سپاه کماکان در کنار کادر درمان خواهد ماند

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۶۵۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۳
معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای کمک به کادر درمان و حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
سپاه کماکان در کنار کادر درمان خواهد ماند

به گزارش وب دا مرکزی، سرهنگ محمد تقی امینی در جلسه ای با رییس و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیان کرد: سپاه وظیفه ذاتی خود می‌داند که در مواقع بحرانی به کمک  مردم و جامعه بیاید.

وی افزود: زمانی این کمک و مساعدت در قالب جبهه های جنگ حق علیه باطل و دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس بود و امروزه با کشیده شدن این نبرد به مراکز درمانی، جنگ اصلی در جبهه سلامت و بهداشت و درمان و مدافعان سلامت نیازمند یاری و حمایت هستند.

وی تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا، مشکلات فراوانی را برای آحاد جامعه ایجاد کرده است و از ابتدای بروز این اپیدمی منحوس سپاه با ورود طلاب، گروه های جهادی، بسیجیان مختلف و... کمک و یاریگر دانشگاه بوده و از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی نیز در غربالگری، اقدامات حمایتی و مراقبتی پای کار بوده است.

سرهنگ امینی گفت: سپاه روح الله علاوه بر غربالگری و کمک در اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی، در زمینه های دیگر نیز از جمله در ضدعفونی، گندزدایی، تولید ماسک و دستکش و... نقش داشته و این حمایت خود را تا ریشه کنی کامل این ویروس همچنان ادامه خواهد داد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر که دانشگاه علوم پزشکی با کمبود شدید نیرو و برخی تجهیزات پزشکی برای درمان و مقابله با این بیماری دست و پنجه نرم می کند، نیز پای کار هستیم و از همین رو ضمن کمک در تامین نیروی انسانی در تجهیز خوابگاه حضرت زهرا(س) با ۶۰ تخت به عنوان نقاهتگاه نیز فعالیت می کنیم.

وی در پایان یادآور شد: هر چه در توان داشته باشیم را به میدان مبارزه با کرونا می آوریم و به کمک دانشگاه علوم پزشکی اراک و با یاری خدا و کمک مردم و مابقی مسئولین، موج چهارم این بیماری را کنترل می کنیم و تا آخرین نفس برای شکست ویروس کرونا، در کنار مدافعان سلامت خواهیم ایستاد.


( ۱ )

نظر شما :