بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۷ کد : ۱۶۶۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۳۰
مدیر بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: از حجم بالای ملاقات بیماران کرونایی به ستوه آمده ایم و مردم بدانند که ملاقات بیماران کرونایی اکیداً ممنوع است.
بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند

به گزارش وب دا مرکزی، اکبر شمسی بیان کرد: بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند و مردم فهیم استان مرکزی این نکته را به خاطر داشته باشند که به هیچ وجه به دیدن این افراد نروند.

وی افزود: افراد با ملاقات بیماران کرونایی ضمن در معرض خطر دادن سلامتی خود این بیماری را در جامعه انتشار می دهند.

وی ادامه داد: متخصصان در صورت لزوم برای بیماران کرونایی همراه تعیین می‌کنند که این همراه با پوشیدن لباس های ایمنی و رعایت نکات بهداشتی می باشد و معنی همراه بیمار با ملاقات بسیار متفاوت است.

وی تاکید کرد: ۵۰ تخت در بخش چشم و گوش و حلق و بینی که برای بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود تکمیل شده و همچنین ۴ مریض در بخش ویژه تحت نظر هستند.

وی در ادامه بیان کرد: بخش چشم و گوش و حلق و بینی به بخش اطفال دو با ۹ تخت انتقال پیدا کرده و تمامی اعمال جراحی غیر ضروری لغو گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از بیماران قلبی مرکز امیرالمومنین(ع) به این بیمارستان مراجعه می‌کنند و تعداد بیماران قلبی افزایش یافته است، اما مسیر سایر بیماران از جمله بیماران روان (مردان و زنان)، خون، هماتولوژی و سرطان و آنکولوژی اطفال، گوش و حلق و بینی، چشم، اورژانس اطفال، بستری اطفال،picu ، nicu، نوزادان، قلب، ccu و اورژانس قلب، post ccu کاملاً جداگانه می باشد و بیمارستان به این نکته توجه ویژه‌ای دارد.

شمسی تصریح کرد: بخش عفونی اطفال با یک مسیر کاملاً جداگانه و برای اطفالی که دچار بیماری‌های عفونی و کرونا هستند، در نظر گرفته شده که سلامت سایر اطفال غیر کرونایی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر دستگاه اکسیژن ساز که در این مرکز مستقر است، ۱۵۰ کپسول اکسیژن نیز وجود دارد و با هماهنگی های ریاست دانشگاه، ۱۴۰ کپسول نیز اضافه شده اما با توجه به مصرف بالای اکسیژن بیماران کرونایی، اگر این روند ادامه یابد در تامین اکسیژن دچار مشکل خواهیم شد.


( ۸ )

نظر شما :