پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۶ کد : ۱۶۶۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۴
دکتر سید محمد جمالیان طی پیامی از تلاش ها و زحمات همکاران آزمایشگاهی در دوران اپیدمی کرونا تشکر کرد و آنان را به سربازان گمنام این همه گیری تشبیه کرد.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی ام فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی است که روز آزمایشگاه هم نامگذاری شده است، سپیدپوشان سبزاندیش که همواره آیین پاک طب، چشم به رسالت تشخیص آنها دوخته است، با تشخیص های مثبت و منفی در صحنه های حساس مرگ و زندگی اشک ها و لبخندهای بسیاری را بر سیمای بیماران نگارگری کرده  که گاه نوید بخش تلولو امید در قلب های نگران و گاه نشانگر تسلیم در برابر رضای خداوندگار است.

بی شک شاهرگ تشخیص از درون میکروسکوپ ها می گذرد، اما در روزهای طاقت فرسای بحران ویروس کرونا دیده بانان گمنام نظام سلامت بویژه کارکنان خدوم آزمایشگاه های تشخیص کووید19 بیمارستان امیرالمومنین(ع)، کلینیک امام رضا(ع) و آزمایشگاه بهسان و ... در راستای اعتلا و پیشبرد اهداف نظام سلامت و محارست از سلامت آحاد جامعه دوشادوش سایر کادر درمان از هیچ تلاشی فروگذار نشده و به تشخیص کووید19 در کوتاه ترین زمان پرداختند؛ شما تلاشگران در سنگرهای مخفی و پنهان به جنگ با این بیماری می روید؛ مدافعین اولین خطوط نبرد با تشخیص های به موقع ویروس کرونا همراه با جدیتی مثال زدنی و کوشایی بی بدیل از پیکر کم جان نظام سلامت نگهداری و پشتیبانی کرده و هر آینه جان تازه ای را بر آن دمیدند.

ماه نیایش های عارفانه و بندگی های خدا پسندانه، ماه مبارک رمضان، آیینه ای تمام قد از بندگی و عبادت در محضر حضرت احدیت است، خدای را سپاس که سپید پوشان مکتب تشخیص بیماری ها این مهم را به عرصه ظهور می رسانند و در خدمت به مردم گرانقدر استان مخصوصا در روزهای تاریک ویروس کرونا به آیین بندگی و تقرب الهی جامه عمل می پوشانند.

اینجانب روز نظاره گران عظمت خدا از درون میکروسکوپ و کاوشگران سلول را خدمت تمامی اعضای محترم هیئت علمی، اساتید، کارشناسان، کارکنان و دانشجویان شریف علوم آزمایشگاهی بخش های خصوصی و دولتی استان مرکزی بالاخص خدمت دکتر ورد، دکتر خوانساری نژاد و دکتر غزنوی و ... تبریک و تهنیت گفته و در پرتو الطاف بارگاه ملکوتی حضرت حق مزید شاد کامی، سلامتی، آسایش، بهورزی را برای تمامی این عزیزان خواهانم.


( ۱ )

نظر شما :