قول تهیه مخزن اکسیژن مایع توسط نماینده وزیر بهداشت

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۸ کد : ۱۶۷۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۴
نماینده وزیر بهداشت در مدیریت و مهار کرونا در استان های مرکزی و لرستان گفت: با توجه به کمبود اکسیژن بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک که سانتر اصلی مقابله با کرونا است، سعی می کنم این مشکل را از طریق وزارت حل پیگیری و حل کنم.
قول تهیه مخزن اکسیژن مایع توسط نماینده وزیر بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نامدار عبداللهیان در سفر خود به اراک و در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) قول پیگیری و ارسال مخزن ۲۰ تنی را داد.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی های خوب استان  مرکزی، تولید ا‌کسیژن مایع  توسط صنایع است، اما در بازدیدی که از این مرکز درمانی صورت گرفت، شاهد کمبود اکسیژن و مخزن آن بودیم که نشان از حساسیت و وضعیت بد شرایط کرونایی دارد.
وی افزود: امروز شاهد پایین بودن سطح خلوص اکسیژن با این حجم زیاد از مراجعان بودیم که امیدواریم این خلا بیمارستانی، هر چه زودتر حل شود و از این رو در اولین فرصت با معاونت درمان مکاتبه کرده تا اقدامات لازم برای رسیدگی به این امر مهم صورت بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: در این بازدید شاهد اهتمام جدی متخصصین و کادر درمان در خصوص نحوه مدیریت بیماری و ارائه خدمات مطلوب به بیماران بودیم که رضایتمندی بیماران نشان از هماهنگی و همراهی خوب کادر درمانی دارد.
دکتر عبداللهیان ضمن تشکر از زحمات رییس دانشگاه و مسئولین بیمارستان ابراز امیدواری کرد: مدیریت این بیماری با همین روند پیش برود تا از کنار موج چهارم کرونا عبور کنیم.
وی در پایان یادآور شد: در بازدیدهای میدانی خود اگر کمبودی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران حس شود و یا مسئولان از کمبود و احساس نیاز امکانات و تجهیزات بگویند، با معاونت های مربوطه صحبت و در راستای رفع موانع پیش روی مراکز درمانی به خصوص سانترهای کرونا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.


( ۲ )

نظر شما :