حضور نمایندگان وزارتخانه فرصتی برای مدیران استانی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۴ کد : ۱۶۷۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سفر معاونین، مشاورین و نمایندگان وزارتخانه به استان ها را فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات آنان برای روسای دانشگاه ها است.
حضور نمایندگان وزارتخانه فرصتی برای مدیران استانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: بازدید و سرکشی همکاران وزارت از استان ها باعث دلگرمی و افزایش روحیه همکاران می شود.
وی افزود: همکارانیکه بیش از ۱۴ ماه است در خط اول مقابله با کرونا مبارزه می کنند و خسته و ناتوان شده اند، با دیدن این عزیزان جانی تازه می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: هر زمان که نمایندگانی از وزارت بهداشت به استان سفر کردند، همکاران ما مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند و تجربه نشان داده این بازدیدها باعث ارتقاء روحیه همکاران و در نتیجه افزایش راندمان کاری شان نیز می شود.
دکتر جمالیان در ادامه یادآور شد: همچنین حضور این عزیزان که تجربه های متفاوتی از این بیماری با توجه به سرکشی از استان های مختلف را دارند، برای روسا و معاونین دانشگاه علوم پزشکی نیز می تواند مثمر ثمر باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: نقاط قوت و ضعف در این بازدیدها مشخص و باعث تسریع در رفع نیازها، کمبودها و مشکلات استانها می شود.
وی در پایان ضمن تشکر از دکتر عبداللهیان (نماینده وزیر بهداشت در کنترل و مقابله ی کرونا در استان های مرکزی و لرستان) گفت: ایشان همواره در پی حل مشکلات این دو استان و کمک به مجموعه بهداشت و درمان بودند و هر شب به طور مرتب و تلفنی، مهمترین مسائل و اتفاقات اراک و استان را جویا می شدند.


( ۳ )

نظر شما :