ابتکار دانشگاه علوم پزشکی اراک در تزریق واکسن کرونا در نوع خود بی سابقه است

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۳ کد : ۱۶۷۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۵۶
نماینده وزیر بهداشت در کنترل و مهار ویروس کرونا در استان های مرکزی و لرستان در حاشیه بازدید از مکان تزریق واکسن کرونا در اراک، گفت: اختصاص یک سوله مجزا و تزریق واکسن طبق نوبت در نوع خود بینظیر است.
ابتکار دانشگاه علوم پزشکی اراک در تزریق واکسن کرونا در نوع خود بی سابقه است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نامدار عبداللهیان بیان کرد: اختصاص یک مکان مجزا برای تزریق واکسن به گروه های هدف، ابتکاری است که توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک به اجرا درآمده و کاملا هم قابل قبول و مطلوب است.
وی افزود: ضمن رعایت در فاصله طولی دریافت کنندگان واکسن، با نوبت دهی که صورت گرفته هم شأن آنها حفظ می شود و هم اصالت و مشخصات فردی آنها توسط عوامل اجرایی به درستی چک می شود.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای واکسیناسیون عمومی و یا مراحل بعدی تزریق برای گروه های اولویت دار، اگر از این فضاها بتوان استفاده نمود، مسلما رضایتمندی دریافت کنندگان را در پی خواهد داشت.
نماینده وزیر بهداشت در ادامه یادآور شد: در مراحل بعدی، تربیت بدنی یا اداراتی که فضاهای مناسبی برای این اقدام دارند، می توانند با در اختیار قرار دادن آنها کمک زیادی به اجرای بهتر این طرح و واکسیناسیون کنند.
دکتر عبداللهیان در پایان گفت: در بین مراکزی که اینجانب مسوولیت نظارت آنها را بر عهده دارم، استان مرکزی و این اقدام ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی اراک، ممتاز و بهترین است.


( ۱۱ )

نظر شما :