استادی که خود را وقف علم کرد / اهدای داوطلبانه جسد "استاد علی فرخ مهر" به دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۶ کد : ۱۶۷۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۲۹
پیکر مطهر استاد علی فرخ مهر طبق وصیت ایشان به دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت انجام اقدامات آموزشی و پژوهشی اهدا شد.
استادی که خود را وقف علم  کرد / اهدای داوطلبانه جسد "استاد علی فرخ مهر" به دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، ایشان یکی از نویسندگان و مولفان صاحب نام بودند و بالغ بر ۶۰ کتاب آموزشی، ادبی، داستان، اجتماعی و ... به رشته تحریر در آورده است و همواره خود را یک معلم عاشق می دانست.
استاد علی فرخ مهر متولد ۱۳۲۳ آبادان، در خطه قهرمان پرور آبادان پا به عرصه گیتی نهاد، استاد ادبیات و علوم تربیتی دانشگاه های تربیت معلم در اراک و آبادان و کارشناس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و مولف کتب درسی دبیرستان در کنار جناب آقای دکتر حداد عادل فعالیت موثری داشته است.
از آنجایی که همواره خود را عاشق علم آموزی می دانست و دوست داشت که عاشقانه، دانسته های خود را به دانش آموزان هم منتقل کند، همزمان با تدریس در سطوح دانشگاهی، در دبیرستان های مناطق فراهان، اراک و آبادان نیز تدریس می کرد.
نادرند انسان هایی همچون استاد علی فرخ مهر که حتی با دست کوتاه شده از  دنیا و زندگی، برای جامعه سودمند باشند و در رشد و پیشرفت آن بکوشند.
دانشگاه علوم پزشکی اراک این ضایعه بزرگ را به خانواده و فرزندان آن مرحوم (دکتر لاله، دکتر سروش و دکتر گلرخ فرخ مهر) و تمام همکاران و دوستداران آن عزیز سفر کرده، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان آروزی صبر و بهروزی می نماید.


( ۲۲ )

نظر شما :