مراقب به مراودات خود با هند باشید

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۴ کد : ۱۶۷۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، خطاب به صنعتگران و واحدهای تولیدی گفت: ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهش‌های متعددی داشته و با توجه به ویروس جهش یافته هندی نیاز است صنعتگران و واحدهای تولیدی استان که شرکای هندی دارند، آمد و شد و ارتباطات خود را به این کشور کم کرده و رعایت پروتکل‌ها و قرنطینه برای آنان در اولویت باشد.
مراقب به مراودات خود با هند باشید

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی، بیان کرد: عادی انگاری از جمله مهمترین مشکلات استان مرکزی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و با توجه به قرمز بودن برخی شهرستان‌های استان، رفت و آمد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.
وی افزود: ۶۲۸ مورد مثبت در هفته آخر فروردین ماه امسال در استان مرکزی مشاهده شد و ۶ هزار و ۶۲۴ نفر به دلیل وخامت حال عمومی در مراکز درمانی استان خدمات تخصصی  بستری دریافت می‌کنند.
وی تاکید کرد: زنان خانه‌دار با سه هزار و ۶۷۶ نفر بیشترین گروه شغلی ابتلا به ویروس کرونا را در فروردین امسال داشته و مشاغل آزاد با سه هزار و ۲۴۶ نفر، کارمندان با یک هزار و ۳۸۲ نفر، کارگران ۹۰۰ نفر و بازنشستگان با ۸۵۴ مورد مثبت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: زنان خانه دار با ۸۲ مورد فوت، بازنشستگان با ۶۸ مورد و مشاغل آزاد با ۲۷ مورد فوت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به ترتیب رتبه اول تا سوم را در این مدت داشته‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در پایان گفت: استان مرکزی در رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رنگ قرمز نشان داده شده و شرایط  بسیار شکننده و بحرانی دارد.


( ۱ )

نظر شما :