‌اعزام ۷۵ نیرو داوطلب به مراکز درمانی اراک

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۴ کد : ۱۶۷۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۲
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی از اعزام ۷۵ نفر داوطلب به مرکز درمانی خبر داد.
‌اعزام ۷۵ نیرو داوطلب به مراکز درمانی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ریتا ظهیری بیان کرد: از آغاز همه‌گیری کرونا و در طی رخ داد پیک اول به دنبال فراخوان نخست، ۸ هزار نفر داوطلب نام خود را به عنوان نیروهای جهادی جهت ارائه خدمت در حوزه های گوناگون ثبت نمودند.

وی افزود: این حجم از استقبال جای تقدیر و تشکر دارد و خدا را شاکریم که در رشته‌های گوناگون از جمله پرستاری، کمک پرستار، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، بهداشت محیط و حرفه ای، تاسیسات، خدمات، نگهبانی، مامایی و حتی منشی بخش به مراکز مختلف شهر اراک از جمله بیمارستان امیرالمومنین(ع)، امیرکبیر، طالقانی، حضرت ولی عصر(عج)، بخش اکسترا بیمارستان امیرالمومنین(ع) و مرکز بهداشت اراک در مجموع از تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ لغایت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷۵ نیروی داوطلب اعزام شده است.

دکتر ظهیری تاکید کرد: ۲۰ نفر داوطلب از اداره کل آموزش و پرورش، ناحیه یک و ناحیه دو اعلام آمادگی کرده‌اند که این عمل انسان دوستانه جای سپاسگزاری دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سانتر اصلی کرونا بوده و در حال حاضر حجم بالایی از بیماران در این مرکز تحت مراقبت می باشند، بیشتر نیروهای داوطلب به منظور کاهش فشار کاری به این مرکز اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی از گروه جهادی مهاجر که مدیریت و ساماندهی آنها وابسته به بسیج می باشد و همچنین شورای صنفی اعلام آمادگی کرده اند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر فراوان از گروه جهادی مهاجر و شورای صنفی و مابقی نهادها و ارگان هایی که در این برهه حساس به کمک دانشگاه‌ علوم ‌پزشکی شتافتند، گفت: این حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه را نمی توان هیچگونه جبران نمود؛ خداوند متعال ناظر و شاهد است و قطعاً این گام های خیرخواهانه هم در زندگی دنیوی و هم در زندگی اخروی این عزیزان به صورت باقیات و صالحات خواهد بود و امیدواریم که همچنان این کمک های داوطلبانه ادامه دار باشد.


( ۲ )

نظر شما :