بخش خصوصی از ارکان اصلی مدیریت و مهار کرونا در استان مرکزی

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۶۷۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در موج چهارم کرونا که سرعت افزایش ابتلا در آن همه را غافلگیر کرد، بخش خصوصی و تامین اجتماعی به خوبی و به موقع به میدان آمدند.
بخش خصوصی از ارکان اصلی مدیریت و مهار کرونا در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از دو بیمارستان خصوصی قدس و سینا و بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) اراک، ضمن تشکر از این مراکز درمانی در ارائه خدمت به بیماران کرونایی، بیان کرد: موج چهارم کرونا آن قدر سراسیمه جلو می رود که بخش های خصوصی و تامین اجتماعی را نیز به پای کار کشاند.

وی تاکید کرد: در این بحران بخش های خصوصی به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمدند و در ارائه خدمات از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود: ارائه خدمات در مراکز درمانی خصوصی به منظور حفظ ایمنی و سلامت سایر بیماران غیرکرونایی در بخش های کاملا مجزاء صورت می گیرد.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: برای مجموعه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نهاد دولتی، ارائه خدمت در مراکز دولتی و خصوصی هر دو به یک اندازه قابل اهمیت بوده و حفظ سلامت کادر درگیر با کرونا نیز به مثابه هم حائز اهمیت است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک به فکر سلامتی پرسنل بخش خصوصی هم می باشد و برای رفع چالش های این عزیزان تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه یادآور شد: رضایت مندی مردم و مراجعین به این سه مرکز درمانی نشان از تلاش و زحمات فراوان و شبانه روزی همکاران این بخش ها دارد که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

دکتر جمالیان در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت مراکز درمانی دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی اراک همگی درگیر مقابله با کرونا هستند، گفت: برای اینکه بتوانیم چرخش این ویروس را در استان متوقف کنیم، با تمام توان به میدان آمده ایم، اما نقش اصلی را در این زمینه مردم ایفا می کنند.


( ۱ )

نظر شما :