تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بخش خصوصی

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۶ کد : ۱۶۷۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه به تنهایی قادر به کنترل این موج و بیماری کرونا نبود، به همین دلیل  از بخش خصوصی دعوت به همکاری شد.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بخش خصوصی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: بحران کرونا شرایطی را ایجاد کرد که بضاعت و سرمایه دانشگاه به تنهایی برای مقابله کافی نبود به همین دلیل از بخش های خصوصی برای همکاری دعوت به عمل آمد که همکاری بسیار مطلوبی داشتند.

وی ضمن تشکر از روسای بیمارستان های سینا (دکتر صدیقی)، بیمارستان قدس (دکتر امانی) و مسئولان سازمان تامین اجتماعی استان به خصوص دکتر سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، دکتر اسماعیلی رییس بیمارستان امام خمینی(ره)، تاکید کرد: همراهی و همکاری بخش خصوصی و تامین اجتماعی با بخش دولتی در ارائه خدمات به مردم از زمان شیوع کرونا قابل تقدیر است و مراکز درمانی نامبرده، تجهیزات و امکانات درمانی و رفاهی در سطح قابل قبول و مطلوبی دارند که بخش قابل توجهی از نیاز جامعه را پاسخ می دهد.

وی افزود: طبق دستورالعمل می بایست جراحی های الکتیو کنسل می شد و به همین دلیل محدودیت هایی در بخش دولتی برای این موارد به وجود آمد و به دنبال آن به دلیل کمبود تخت برخی بیماران نمی توانستند خدمات دریافت کنند و بخش خصوصی به ویژه بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک کمک بسیار موثری بوده اند و مردم از این طریق و به کمک بیمه های تکمیلی خدمات دریافت کردند.

دکتر جمالیان در پایان یادآور شد: این ظرفیت باعث می شود که درمان های ضروری پیگیری شود، در صورتی که اگر چنین ظرفیت هایی نداشتیم درمان به تعویق و بیمار با عارضه جدی مواجه می شد.

گفتنی است بیمارستان قدس 50 تخت، سینا 30 تخت و بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) 20 تخت در دوران کرونا به تخت های کرونایی درمان استان، اضافه کرده اند.


( ۱ )

نظر شما :