تزریق نیروی انسانی تازه نفس به کادر درمان توسط شرکت نفت و سپاه

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۱ کد : ۱۶۸۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۷
رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شرکت نفت ۱۴ و سپاه استان ۲ نفر را با هدف کمک به کادر درمان به مراکز درمانی اعزام کرده است.
تزریق نیروی انسانی تازه نفس به کادر درمان توسط شرکت نفت و سپاه

به گزارش وب دا مرکزی، صدیقه خلیلی بیان کرد: با چرخش و شیوع روزافزون ویروس کرونا در پیک چهارم متاسفانه تمامی مراکز درمانی زیر بار این ویروس رفته اند و آنچه در این برهه حساس بسیار قابل تقدیر است، اعزام نیروهای انسانی جهت کمک به کادر درمانی است که با تمام وجود در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان می باشند.
وی افزود: شرکت نفت با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های خوبی که در این حوزه دارد، افرادی را در رده‌های مختلف کاری که مددرسان  مجموعه بهداشت و درمان بودند را اعزام نموده است.
وی تصریح کرد: ۵ پزشک، ۳ پرستار، ۲ تکنسین فوریت های پزشکی، ۳ راننده آمبولانس و یک نیروی رادیولوژی از این شرکت و همچنین دو نیرو تازه نفس از سپاه به مجموعه کادر درمان برای مقابله با این بیماری و ارائه خدمات بهتر به هم استانی های عزیز در مراکز درمانی مستقر شده اند.
رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه ابراز امیدواری کرد تا این کمک ها همچنان ادامه داشته و نهادها و ارگان های دیگر نیز برای کمک به میدان بیایند. 
خلیلی افزود: هرچند وجود تجهیزات به روز و کامل یکی از نیازهای مبرم مراکز است، اما تجهیزات و نیروهای انسانی همچون دو بال یک پرنده برای رسیدن به مقصد هستند.
وی تاکید کرد: کادر درمان بیش از یکسال است که با این ویروس منحوس در حال مبارزه است و در این راه تمام توان و پشتکار خود را به کار گرفته و همچنان جان برکف در حال فعالیت است اما به شدت جسم و روح آنها خسته شده و برای ادامه این راه نیاز مبرم به یاری سبز تمامی نهادها و ارگان ها و ادارات و سازمان ها می باشند.
وی در پایان از تمام افراد حقیقی و حقوقی مثل روحانیون و طلاب، بسیج دانشجویی و غیره که در طی این مدت به یاری دانشگاه علوم پزشکی آمده اند تشکر کرد و گفت: برای گذر از این موج و گرفتار نشدن به موج های آتی، مجموعه علوم پزشکی نه تنها در اراک بلکه در کل استان، نیازمند یاری و حمایت مردم و مسئولین است.


نظر شما :