در حال حاضر بحرانی از لحاظ کمبود اکسیژن در مراکز درمانی استان مرکزی وجود ندارد

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۹ کد : ۱۶۸۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۵
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پاسخ به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر کمبود اکسیژن در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، ضمن تکذیب این موضوع گفت: در حال حاضر با کمک صنایع، خیرین و ... هیچ مشکلی در تامین اکسیژن نداریم.
در حال حاضر بحرانی از لحاظ کمبود اکسیژن در مراکز درمانی استان مرکزی وجود ندارد

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی بیان کرد: متاسفانه فیلمی که توسط یکی از همراهان بیماران بستری در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گرفته شده بود و توسط اشخاصی به شبکه "منو تو" ارسال شده بود، پس از پخش از این شبکه به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.
وی این اقدام را سرزنش و کمبود اکسیژن را در بیمارستان ها به خصوص مراکزی که سانتر کرونا شده اند، را تکذیب کرد و اظهار داشت: خدا روشکر در حال حاضر و پس از فراخوان کمک و ورود به موقع خیرین و صنایع، مشکلی در این زمینه وجود ندارد و فعلا با توجه به این حجم از مراجعین و بستری ها مشکلی در اکسیژن رسانی به بیماران احساس نمی شود.
قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: در روز های آغازین موج چهارم این مشکل وجود داشت، اما با برنامه ریزی و البته کمک سایرین این بحران پشت سر گذاشته شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: در آینده نیز با افزایش میزان مبتلایان و مراجعین به بیمارستان ها، احتمال این کمبود حس می شود، اما این احساس نیاز به همکاری و رعایت آنان بستگی دارد.
وی در پایان از مردم خواست تا اخبار مورد نظر خود را در مورد آمار و اطلاعات کرونایی و غیره در زمینه بهداشت و درمان و حوزه سلامت را از سایت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک دنبال و به شایعاتی که در فضای مجازی پخش می شود، توجهی نکنند.


نظر شما :