نیروی انتظامی در مقابله با کرونا بسیار منظم بود و کمک زیادی به علوم پزشکی کرد

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۶۸۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی از نیروی انتظامی استان تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت های ذاتی و محوله خود، در انضباط و تدوین پروتکل‌های بهداشتی نیز پای کار بود.
نیروی انتظامی در مقابله با کرونا بسیار منظم بود و کمک زیادی به علوم پزشکی کرد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام آورده است:

بسمه تعالی

شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته عملکرد همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را در سراسر کره زمین تحت‌الشعاع خود قرار داد به گونه ای که حتی دستگاه‌های نظامی کشورها برای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس شاخ دار میکروسکوپی به میدان آمدند.

از زمان آغاز شیوع این بیماری در کشور همه مسئولان و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای سرکوب و ریشه کنی این بیماری دست بکار شدند، اما هنوز درمان قطعی برای این بیماری کشف نشده است و تمام مسئولان عزم خود را در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری جزم کرده اند.

همان طور که گفته شد در شرایطی که در کشور انتشار این ویروس به اپیدمی تبدیل شد، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هر یک به سهم خود در این زمینه نقش آفرینی کرده و  همه امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با این بیماری این ویروس به میدان آوردند.

نیروی انتظامی نیز از این امر مستثنی نبود و علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، برای مقابله با این ویروس نیز تلاش های فراوان نمود و از جمله مهترین آنها برای مقابله با سودجویانی که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند، وارد عمل شد و توانست ثبات را اینگونه به جامعه بازگرداند.


( ۱ )

نظر شما :