پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز کارگر

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۳ کد : ۱۶۹۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۴
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی ضمن تبریک روز کارگر به جامعه کارگری به خصوص نیروهای خدماتی و این قشر زحمت کش در مجموعه علوم پزشکی در استان مرکزی، گفت: کارگران به عنوان ارزشمندترین قشر و سودمندترین گروه در جامعه نقش مهم و بی بدیلی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کرده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و جهش تولید هستند.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز کارگر

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«العِبادَةُ سَبعُونَ جُزء افضَلُِها طَلَبُ الحَلالِ» عبادت هفتاد جز است که بهترین آن، کوشش در به دست آوردن مال حلال است. پیامبر اکرم (ص)

در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی درگیر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان شده، جامعه فهیم کارگری نیز اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود و می‌کوشد تا با اراده سترگ و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

همچنین در شرایطی که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را متأثر ساخته، اما کارگران با تلاش و ایثار خود اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود.

در روزهای طاقت شکن و کمرشکن ویروس کرونا نیروهای خدماتی حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های استان مرکزی، شانه به شانه سایر کادر درمان با جوهره درونی و استقامت وثیق و جدیتی کم نظیر و... خدمت خداپسندانه و خالصانه را به منصه ظهور رسانده و هر آینه ایثار و رشادت را با حقیقت گره زدند و این والامقامان با استعانت از تعالیم عترت احمدی، نوای اهل بیت علیهم السلام ثابت کردند که رنج و تعب های جزیل راه خدمت گزاری در برابر عزم پولادین و عشق به تعهد حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

اینجانب روز کارگر، این رهروان راستین ارتقا را خدمت جامعه کارگری استان مرکزی به خصوص پرسنل حوزه خدمات دانشگاه علوم پزشکی اراک، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از آستان اقدس حضرت باری تعالی مزید روز افزون توفیقات، استواری قدوم، صحت و شادکامی را برای تمامی این عزیزان خواهانم، امید است که سنگربانان خاک ریز اقتصاد کشور در برابر استکبار جهانی، تحریم های ظالمانه و محاصره های شدید اقتصادی و ... تسلیم نشده و منزلتی شگرف به قله های شکوه، عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ببخشایند.


( ۱ )

نظر شما :