سلامت خانواده و جامعه در گرو سلامت مادران

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۱ کد : ۱۷۰۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۹
مسئول واحد ایمنی و اعتباربخشی بیمارستان آیت الله طالقانی و مامای نمونه استان مرکزی گفت: سلامت خانواده و جامعه به سلامت مادران وابسته است.
سلامت خانواده و جامعه در گرو سلامت مادران

به گزارش وب دا مرکزی، شیرین مبصری ضمن تبریک روز جهانی ماما بیان کرد: زمانیکه مادران یک سرزمین، بارداری و زایمان سالمی را به همراه داشته باشند، ضمن حفظ سلامت مادران، سلامت نوزاد و جامعه نیز تضمین شده و آینده سازان کشور هر چه از لحاظ جسمی و روانی سالم تر باشند، جامعه سالم تر و پویاتری را خواهیم داشت.

وی افزود: مامایی یک رشته بسیار شیرین است به طوریکه لحظه های بسیار زیبایی ثبت و ضبط می شود، از تولد نوزاد که با لبخند مادر و گریه نوزاد همراه است تا هزاران اتفاق تلخ و شیرین دیگر.

وی تاکید کرد: مسئولیت بسیار خطیری بر عهده تمامی ماماها است چراکه ضمن حفظ سلامتی مادر و نوزاد، در واقع مسئولیت آینده‌سازان کشور را برعهده دارند.

مبصری در ادامه خاطرنشان کرد: شعار جهانی روز ماما در سال ۲۰۲۱، «دنبال کردن جزئیات؛ سرمایه‌گذاری روی ماماها» بوده که امیدواریم با تمرکز بر روی این شعار بتوانیم در ارائه خدمات، موفق تر از قبل عمل نمائیم و ضمن حفظ سلامت هر چه بیشتر مادران و نوزادان از مرگ های قابل پیشگیری در مادران و نوزادان جلوگیری نموده و خدمتگزاران خوبی برای این مرز و بوم باشیم.


نظر شما :