پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز جهانی قدس

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۵ کد : ۱۷۰۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را به تمام مسلمانان و آزادی خواهان عالم تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز خون و نامه عشق استقامت، نماد همیشگی اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، روز قدس است.
متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس، طنین و پژواک مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را به گوش ها رسانده و قیام و تنفر امت‌های اسلامی را بر علیه هرگونه تعدی گری را فریاد می زند.
در این روز مبارک همه مردم آزاده خواه جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین در صفوف به هم پیوسته شعار مخالفت خود را در برابر اشغالگری، تجاوز و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.
سوگند به زیتون که این روز بنیان پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درآورده و حقارت این رژیم سفاک را در مقابل کوه مستحکم و مستقر ملت مسلمان جهان به تصویر کشیده است.
امسال نیز با توجه به پاندمی ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس، این مراسم به صورت سال‌های گذشته برگزار نمی گردد، اما با دلی آکنده از افسوس در راستای زنده نگه داشتن این روز جهانی در اذهان، پیمانی دوباره با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی می بندیم و با محکومیت اقدامات خبیث رژیم صهیونسیتی و همدستانش در برابر مردم مظلوم فلسطین به دشمنان خواهیم گفت، پیرو خط رهبر و شهدا و امام شهدا هستیم و در رگ های انقلاب ما ترنم «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» تا ابد جاری خواهد ماند.
اینجانب مجددا این روز را به تمام مسلمانان به خصوص هم استانی های عزیز، رهبر فرزانه انقلاب، نماینده ایشان در استان، استاندار استان مرکزی و نیروهای ثابت‌قدم مسلح و تمام ادارات و ارگانها به خصوص مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک و شادباش عرض می نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰


نظر شما :