پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسب ۱۷ اردیبهشت، روز بسیج سازندگی

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۷۰۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به لطف وجود بسیج سازندگی علاوه بر رسیدگی به نقاط محروم در تمامی عرصه های نظام جمهوری اسلامی ایران بالاخص حوزه سلامت شاهد ارتقاء و پیشرفت بوده‌ایم.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسب ۱۷ اردیبهشت، روز بسیج سازندگی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در پیامی سالروز تاسیس بسیج سازندگی را به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گرامیداشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند توانا

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تقویم جمهوری اسلامی ایران، یادآور یکی از هوشمندی ها و تدابیر عالمانه توسط مقام معظم رهبری در تشکیل بسیج سازندگی می باشد.

تشکیل بسیج سازندگی، یکی از الطاف پر مهر خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود که امروز در میان مردم به نماد مجاهدت و خدمت به ملت ایران در سازندگی و محرومیت زدایی اقصی نقاط کشور مبدل شده است.

مطابق گفته امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

بسیجی از جمله واژه هایی است که به لطف انفاس مسیحایی امام خمینی (ره) تنها در دایره المعارف انقلاب اسلامی ایران یافت می شود.

تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام جمهوری اسلامی ایران برگی از الطاف ایزد باری تعالی و برکات انقلاب اسلامی را ورق میزند که با تدبیر عقلایی و دور اندیشانه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تشکیل شد.

بسیج همان مدرسه دلباختگان و مکتب دلدادگان راه سرخ شهادت و رشادت است؛ بسیج شجرۀ طیبه‌ای است که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را کاشت و مردمان با ایمان ایران در طول سال‌ها با خون سرخ شان، آن را پروردند و تنومند ساختند.

تحکیم زیر بنا نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت بی شائبه از امت اسلامی ایران زمین در فرازها و فرودهای دوران و... از عملکرد های درخشان سبز اندیشان بسیجی است.

بی تردید اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، با استعانت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه اتکال به پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه رشد و کمال تفکر بسیجی را در سطح دانشگاه ها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری و تکیه براین خط و مشی به پیشرفت های جزیل علمی در عرصه های مختلف دست یافته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدا و ایثارگران بسیجی، سالروز تأسیس این شجره طیبه را به تمامی بسیجیان ولایت‌ مدار و ثابت قدم استان مرکزی، خصوصاً بسیجیان فرهیختۀ دانشگاه علوم پزشکی اراک صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و در سایه اتکال به الطاف حضرت ایزد منان و حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزید صحت و سلامتی و بهورزی را برای همه این عزیزان خواهانم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

دکتر سید محمد جمالیان

۱۷اردیبهشت ۱۴۰۰


نظر شما :