پیام تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاری و کمک ادارات و مسئولین برای اتمام پروژه بیمارستان ولی عصر اراک

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۹ کد : ۱۷۰۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۱
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، از شورای شهر و شهرداری کلانشهر اراک و همچنین شورای ترافیک استان مرکزی قدردانی و تشکر کرد.
پیام تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاری و کمک ادارات و مسئولین برای اتمام پروژه بیمارستان ولی عصر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشایشگر مهربان

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حمد و سپاس بی کران خداوند یکتا را که توفیق حاصل شده در طی دوران خدمتگذاری خود در عرصه سلامت در این استان با کمک سایر ارگان ها شاهد اتفاق های خوب و مبارکی در حوزه درمان باشیم، یکی از این پروژه های بسیار مهم که سالها مردم چشم انتظار افتتاح و ارائه خدمات این مرکز می باشند، پروژه جدیدالاحداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) می باشد که بعد از پیگیری ها و سختی های بسیار با انجام مناقصه و جلسه های فراوان، پیمانکار این پروژه عوض شد.

براستی کلید واژه پیشرفت و توسعه همه جانبه ایجاد اتحاد و وحدت در جامعه است و الگوی بارز این وحدت دغدغه تمامی ارگان های استان مرکزی در حوزه سلامت از جمله کرونا و پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) می باشد.

شورای شهر و شهرداری کلانشهر اراک و همچنین شورای ترافیک استان مرکزی و سایر ارگان ها در نفس گرفتن دوباره این پروژه تاثیر بسزایی داشتند که از زحمات مهندس زندیه وکیلی رییس شورای ترافیک استان مرکزی، فرمانده پلیس راه و راهنمایی و رانندگی سرهنگ حسینی و سرهنگ پورشمس و دیگر اعضای شورای ترافیک، علیرضا بیاتیان شهردار اراک و ... برای اختصاص یک مسیر ویژه و مسدود نمودن خیابان پیروزی به منظور تسهیل و تسریع در روند ساخت و تکمیل این پروژه تقدیر و تشکر می نمایم.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم از تک تک عزیزانی که تاکنون، دانشگاه علوم پزشکی را  در ساخت این پروژه یاری کرده اند و با تلاش خستگی ناپذیر در ادامه راه بازوی کمکی دانشگاه بوده اند، تشکر و قدردانی بعمل می آورم.

از خداوند منان خواهانم توانی مضاعف به مجموعه مسئولان استان در مسیر خدمتگزاری بیشینه و بهینه عنایت بفرماید تا بتوانیم با قدم هایی استوارتر با همراهی همه سروران ارجمند و مسئولین و سازمان ها و ارگان ها در کنار یکدیگر، شاهد افتتاح و بهره برداری هرچه زودتر این مرکز درمانی به منظور ارائه خدمات نوین سلامت به مردم استان مرکزی و رفع چالش کمبود تخت های بیمارستانی در استان باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار       تو خشنود باشی و ما رستگار


( ۲ )

نظر شما :