رعایت ۴۳ تا ۶۱ درصدی شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم استان مرکزی

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۲ کد : ۱۷۱۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۸
در جدیدترین اعلام رتبه بندی استان‌ها در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مردم شهرستان های استان مرکزی بین ۴۳ تا ۶۱ درصد بهداشت را رعایت کردند.
رعایت ۴۳ تا ۶۱ درصدی شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست در تشریح آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح استان‌های کشور افزود: در مدت زمان هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه بر اساس گزارش وزارت بهداشت، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح دو استان آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان بین ۳۳ تا ۴۲ درصد بوده است.

در همین مدت، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح ۱۵ استان آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، لرستان، همدان، مرکزی، مازندران و هرمزگان، بین ۴۳ تا ۶۱ درصد بوده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، بیان کرد: ۸ استانی که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح آن‌ها در مدت زمان هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه بین ۶۲ تا ۶۷ درصد ثبت شده است را شامل؛ اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، قم، کرمانشاه و کرمان برشمرد.

دین پرست، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح ۶ استان اردبیل، تهران، زنجان، سمنان، قزوین و یزد را در همین بازه زمانی بین ۶۸ تا ۷۹ درصد اعلام کرد.


( ۱ )

نظر شما :