کمک ۳۰۳ قلم کالای پزشکی بانک مهر استان مرکزی به حوزه سلامت

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۱ کد : ۱۷۲۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۹
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی گفت: این بانک در راستای کمک به حوزه سلامت و حمایت از مدافعان سلامت ۳۰۳ قلم کالای پزشکی اهدا کرده است.
کمک ۳۰۳ قلم کالای پزشکی بانک مهر استان مرکزی به حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، عظیم حسین آبادی در حاشیه مراسم اهداء این اقلام به دانشگاه علوم پزشکی، بیان کرد: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای انجام وظیفه اجتماعی، شرعی و کمک در طرح شهید سلیمانی از محل درآمد جرایم اقساط، ۱۳ میلیارد تومان معادل ۱۵ هزار قلم کالای پزشکی را تهیه نموده و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است.
وی افزود: سهمیه استان مرکزی از این مبلغ معادل ۴۲۰ میلیون تومان بوده که با ۳۰۳ قلم کالای پزشکی از جمله ۱۳۲ دستگاه تب سنج لیزری، ۱۳۲ دستگاه پالس اکسیمتر، ۲۰ دستگاه UV ضدعفونی کننده و ۱۹ کپسول اکسیژن به همراه پایه حمل و نقل برابری می‌کند.
وی تاکید کرد: این تعداد اقلام پزشکی در اختیار رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار می گیرد که با این کار سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد و مردم بتوانند از این امکانات استفاده نمایند.
حسین آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: اپیدمی منحوس کرونا تمامی حوزه های جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و نیاز است که با کمک‌های بیشتر مردم خیر و سایر دستگاه ها، ارگان ها، نهادها و سازمان ها به مجموعه بهداشت و درمان بتوان هرچه زودتر از شر این بیماری منحوس راحت شد و به زندگی عادی گذشته، بازگشت.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی در پایان از دیگر دستگاه های اداری، غیر اداری، دولتی و غیر دولتی خواست تا مجموعه بهداشت و درمان را تا حد توان  و در هر زمینه ای که امکان دارد، کمک نمایند.


( ۱ )

نظر شما :