اقدام پرمهر بانک مهر ایران در راستای کمک به حوزه سلامت

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۴ کد : ۱۷۲۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اقدام پر مهر و خیرخواهانه بانک مهر ایران شعبه مرکزی در راستای کمک به حوزه سلامت، تشکر کرد.
اقدام پرمهر بانک مهر ایران در راستای کمک به حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: موج چهارم بیماری کرونا بسیار سهمگین و طاقت فرسا بود و دانشگاه علوم پزشکی را نیز در فشارهای گوناگونی قرار داد، اما امروزه با کمک نهادهای دولتی و غیر دولتی و خیرین و غیره نظیر این اقدام نوع دوستانه بانک مهر، شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات علی الخصوص خدمات درمانی در منزل و نقاهتگاه و ... خواهیم بود.
وی افزود: تجهیزات اهدایی از سوی بانک مهر ایران در بحث مدیریت تخت ها کمک بسزایی خواهد کرد و کیفیت درمانی را افزایش قابل توجهی می دهد.
وی تاکید کرد: بسیاری از اقدامات بهداشتی و درمانی از درآمدهای اختصاصی دانشگاه که کاهش بسزایی یافته، تامین می شود و بابت این هزینه ها اعتباری از بیمه و منابع دیگر تامین نمی‌شود، از جمله درمان اکسیژن و هزینه های واکسیناسیون (سرنگ و safety box و...) که بسیار گزاف می باشد.
دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش درآمدها و افزایش سرسام آور هزینه‌ها، این کمک ها در این برهه زمانی بسیار مفید و تاثیرگذار و البته دارای ارزش می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از تمام مدیران و مسئولان استانی خواست تا حمایت های خود را از دانشگاه علوم پزشکی و حوزه سلامت دریغ نکنند و کما فی السابق، مدافعان سلامت را در ارائه هر چه بهتر و در خور مردم عزیز یاری نمایند.


نظر شما :