تک رقمی شدن شمار فوتی ها کرونایی در شبانه روز گذشته / ۹ فوتی و ۳۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۷۲۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از هم استانی هایمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با این حساب مجموع فوت شدگان کرونایی در استان به مرز ۲ هزار نفر نزدیک شد.
تک رقمی شدن شمار فوتی ها کرونایی در شبانه روز گذشته / ۹ فوتی و ۳۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: پس از مدت ها شمار فوتی های کرونایی، تک رقمی شد و به زیر 10 نفر رسید که نوید بخش روزهای نسبتا بهتری از روزهای قبل است.

وی افزود: در طی این مدت 326 نفر مبتلای جدید شناسایی شده اند و از این تعداد 34 نفر بستری و 292 نفر هم درمان سرپایی شده اند.

وی تاکید کرد: با اضافه شدن این تعداد مبتلا جدید، مجموع مبتلایان این بیماری به 58 هزار و 72 نفر رسید.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شکننده بودن شرایط کرونایی استان، از مردم می خواهیم همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا از این وضعیت خارج شویم و شرایط برای جامعه و به خصوص کادر خسته درمان و بهداشت بدتر نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: متاسفانه تاکنون این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون هزار و 992 نفر از هم استانی هایمان را به کام مرگ کشانده  و بسیاری از خانواده را داغدار کرده که می طلبد برای کنترل و جلوگیری از افزایش این آمار که بسیار تاسف بار است، کاری کنیم و آن کار، رعایت بهداشت و دستور العمل های ابلاغی در زمینه مقابله با کرونا است.


( ۲ )

نظر شما :