ارتباط تنگانگ بانک رفاه کارگران با حوزه سلامت

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰ کد : ۱۷۲۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵۳
مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان مرکزی گفت: این بانک سال ها است خدمات تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی دارد.
ارتباط تنگانگ بانک رفاه کارگران با حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، فرشاد صید احمدی که به دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی آمده بود، بیان کرد: در سال 1398 یک دستگاه آمبولانس و در سال گذشته مبلغ 1 میلیارد تومان و امروز نیز 400 میلیون تومان دیگر برای حمایت از مدافعان سلامت به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک پرداخت شد.

وی افزود: در همین راستا تسهیلات خردی کما فی السابق در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان و پرسنل برای رفع تقریبی نیاز مالی، قرار داده شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم این رابطه بانک و دانشگاه علوم پزشکی همچنان ادامه دار باشد و بانک رفاه کارگران استان مرکزی که شریک تجاری مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی است بتواند گام های موثری در این حوزه بردارد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور خرید تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی و دیگر ملزومات مورد نیاز این روزهای حوزه سلامت، با مسئولان دانشگاهی هماهنگ هستیم و در صورت نیاز باز هم کمک خواهیم نمود.

صید احمدی در پایان گفت: همچنین به اعضای هیات علمی تسهیلات 500 میلیون تومانی اختصاص داده می شود که طول مدت بازپرداخت آن به درخواست وام گیرندگان از 10 تا 20 سال متغیر است که طبق قانون حتما می بایست خرید ملک یا زمینی انجام می گرفت و پس از رد و بدل شدن استاد در دفتر خانه، وام به متقاضی داده می شد که به خاطر آسایش رفاه حال این اعضاء، در کمیته اعتباری بانک رفاه استان مبلغ 300 میلیون تومانی را پیشنهاد داده ایم که تاکنون اعتباری که در مرحله اول در مجموع اختصاص داده شده 9 میلیارد تومان می باشد.


( ۴ )

نظر شما :