نقش پررنگ خیرین در حوزه سلامت

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۷۲۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیرین در حوزه سلامت همواره، مجموعه بهداشت و درمان را مورد لطف خود قرار داده اند.
نقش پررنگ خیرین در حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت، موسسات خیریه بیمارستانی و مجمع خیرین سلامت ضمن تشکر از زحمات خیرین در حوزه سلامت به خصوص در ایام کرونایی، بیان کرد: در آینده و برای پشت سر گذاشتن این روزها نیز به کمک و حمایت خیرین نیاز داریم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به روند ادامه دار واکسیناسیون‌، یکی از مطالبات عمومی مردم و تزریق نوبت دوم، سالن ها به مرور، کارآیی خود را از دست می دهند، بنابراین نیازمند یاری سبز خیرین در حوزه واکسیناسیون هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود واکسیناسیون کرونا قریب به یکسال به طول بیانجامد، در حال ساماندهی و هماهنگی واکسیناسیون خودرویی هستیم که در این زمینه نیز نیازمند کمک خیرین علی الخصوص در زمینه تامین تبلت، یخچال به منظور نگهداری، دستگاه بارکد خوان و... هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با کاهش گروه های سنی، تعداد افراد نیازمند واکسن و واجدین شرایط افزایش می یابد با آغاز واکسیناسیون‌ خودرویی، افزایش قابل توجهی در روند انجام واکسیناسیون صورت می گیرد.

دکتر جمالیان  در پایان با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه اعتماد مردم است، تصریح کرد: امیدواریم در کنار خیرین عزیز که با نیک و گام هایی بلند با تمام توان، تمام تلاش خود را می کنند، ضمن اعتماد سازی بین مردم، شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی به مردم باشیم.


( ۱ )

نظر شما :