برآن عهد که بستیم، هستیم

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹ کد : ۱۷۲۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۳۲
رییس مجمع خیرین سلامت استان مرکزی گفت: تا پای جان و با تمام توان برای ارتقا کیفیت خدمات بهداشت و درمانی در استان در صحنه هستیم و می مانیم.
برآن عهد که بستیم، هستیم

به گزارش وب دا مرکزی، محسن ابدال بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده و بحران فراگیر کرونا، اگر همگی پای کار نیاییم، نیاز مردم رفع نمی شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی در شرایط بحران مالی و اقتصادی قرار گرفته و اگر کمک ها و حمایت ها نباشد، مجموعه بهداشت و درمان استان لطمه دیده و صدمات آن شامل حال مردم می شود.

وی تاکید کرد: در سال گذشته بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل داده شد و مجمع خیرین توانست در روزهای سخت کرونایی، دست متولیان سلامت را بگیرد و تا حدودی کمک حال آنان باشد.

ابدال گفت: این کمک ها به سمت ساخت پایگاه های اورژانس، تامین لوازم و تجهیزات حفاظت فردی، خرید ملزومات پزشکی و در قالب زمین و مسکن هدایت شده و در آینده نیز قطعا ادامه دار خواهد بود.

رییس مجمع خیرین سلامت استان مرکزی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای همه مریضان به خصوص مبتلایان به کرونا و شفای عاجل بیماران، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت، محمل و جایگاهی است که بنا دارد واسطه خیری باشد در تحقق اهداف مقدس خیرین با نیازهای نظام سلامت استان و نیازمندانی که در این طریق محتاج یاری‌اند.

وی در پایان گفت: خیران حوزه سلامت شعار را تبدیل به عمل کرده و همواره در خط مقدم عرصه خدمت رسانی به مردم هستند.


( ۳ )

نظر شما :