کاهش مراجعین، بیماران بستری و فوتی های کرونایی در هفته سوم اردیبهشت

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۲ کد : ۱۷۲۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آمار مراجعین، بستری و فوتی های ناشی از ابتلاء به کرونا در هفته سوم اردیبهشت نسبت به هفته دوم، کاهش داشته است.
کاهش مراجعین، بیماران بستری و فوتی های کرونایی در هفته سوم اردیبهشت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان بیان کرد: سه هزار و ۱۲۱ بیمار مثبت کووید ۱۹ هفته سوم اردیبهشت ماه در این استان مشاهده شد در حالیکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته دوم اردیبهشت ماه سه هزار و ۲۳۶ نفر  بود.

وی افزود: تعداد بیماران بستری در هفته دوم اردیبهشت ماه امسال ۴۱۳ نفر بود که این تعداد در هفته سوم  به ۴۱۳ نفر کاهش یافته‌ است.

وی تاکید کرد: ۲ هزار و ۸۲۳ بیمار کووید ۱۹ در هفته دوم اردیبهشت ماه به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه داشتند که در هفته سوم این ماه شمار بیماران به ۲ هزار و ۷۸۴ نفر کاهش یافت.

دکتر علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: ۹۸ نفر از هم استانی های عزیز در  هفته دوم اردیبهشت ماه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که این آمار در هفته سوم، به ۷۴ نفر کاهش یافته‌ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰۳ هزار و ۲۷۷ تست سریع کرونا در هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری در استان مرکزی انجام شد که شمار  این تست‌ها در هفته سوم اردیبهشت ماه به ۱۰۵ هزار و ۴۴۹ مورد رسیده است.


( ۲ )

نظر شما :