اطلاع رسانی به موقع، راهکاری موثر در کنترل کرونا

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹ کد : ۱۷۳۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۴
معاونین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اقدامات سریع و به موقع روابط عمومی نقش کمک کننده ای در مهار این بیماری داشته و دارد.
اطلاع رسانی به موقع، راهکاری موثر در کنترل کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در جلسه تقدیر از روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: پوشش خبری مناسب، انتشار به موقع و به بهترین شکل یکی از ویژگی های بارز روابط عمومی دانشگاه  است که نقش حمایتی را به خوبی ایفا کرد.

وی افزود: همکاران روابط عمومی در ستاد، مراکز درمانی و شبکه ها همواره  در به ثمر رسیدن اهداف معاونت بهداشت یاری گر ما بوده اند و با این اقدامات توانستیم نکات بهداشتی که در پیگشیری این بیماری منحوس، مفید بود و انتقال اطلاعات تکمیلی به روز و آموزش های لازم در خصوص مصون ماندن از ابتلاء را به موقع به مخاطبان منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه های هدف طبق اعلام وزارت بهداشت در استان نیز با سرعت خوبی در حال انجام است، تاکید کرد: روابط عمومی و سایر رسانه ها می توانند در این زمینه مهمترین نقش را ایفا کرده و ضمن القای حفظ خونسردی و آرامش به مردم و جامعه، در روند تزریق نیز آرامش برقرار کنند تا به بهترین شکل ممکن، به تدریج همه افراد جامعه واکسینه شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز که در جلسه حضور داشت ضمن تشکر از زحمات همکاران واحد روابط عمومی در ستاد و همه مراکز و شبکه ها  ضمن تشبیه کار روابط عمومی به هنر و تلفیقی از علم، دانش و ذوق و سلیقه گفت: سهم عمده ای از موفقیت هایی که در مهار و کنترل اپیدمی منحوس کرونا در بخش های دولتی و خصوصی به دست آمده مربوط به روابط عمومی و زحمات آنان در انتقال سریع و به موقع اخبار و اطلاعات این حوزه است.

دکتر بهمن صادقی سده در ادامه گفت: روابط عمومی با هنر و سلیقه ای که در بین همکاران جوان این واحد دیده می شود، توانسته مفاهیم و اطلاعات سلامت را به مردم و مطالبات به حق مردم در این حوزه را به مدیران و مسئولان دانشگاه منتقل کند و باعث رشد و ارتقاء سطح خدمات و کیفیت آنها شود.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی به دلیل گستردگی حوزه فعالیت بسیار دشوارتر از سایر ادارات است و این دشواری با شیوع این بیماری دو چندان شده، اما  واحد روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اراک با توکل به خدا و داشتن روحیه جهادی و البته انرژی جوانی، از این برهه تاریخی عبور کرده و توانسته از این امتحان نمره قبولی بگیرد.


نظر شما :