روابط عمومی دوشادوش حوزه بهداشت و درمان

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۸ کد : ۱۷۳۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۷
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: همکاران حوزه روابط عمومی دوشادوش عزیزان بهداشت و درمان با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسالت خود را به منصه ظهور گذاشتند.
روابط عمومی دوشادوش حوزه بهداشت و درمان

به گزارش وب دا مرکزی، فائزه عقیلی، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر و تقدیر از زحمات روابط عمومی های مختلف علی الخصوص روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: روابط عمومی ها وظایف و مسئولیت‌های متعددی بر عهده دارند که مهمترین وظیفه و مسئولیت آنان، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی است.
وی افزود: بیش از یک سال است که با ویروس منحوس کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن می‌باشیم و همکاران روابط عمومی دوشادوش پرسنل بهداشت و درمان با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کامل و جامع نقش موثری در کنترل و پیشگیری از این اپیدمی ایفا کرده اند، از جمله نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی، چگونگی زندگی کردن با این ویروس و برخورد با بیماران و مراقبتهای اولیه و ثانویه که تمامی اینها ماحصل و زحمات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد، و بنده از صمیم قلب از این زحمات شبانه روزی تشکر می کنم.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس جهش های گوناگونی دارد و رفتارهای مختلفی را از این ویروس مشاهده می کنیم، نیاز است که این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که یک نیاز اصلی و اساسی بوده، به صورت مستمر ادامه دار باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای تنوع و توجه بیشتر چه خوب است که از اقدامات جدید و نوآوری در اطلاع رسانی ها و آگاهی‌بخشی ها بیشتر از گذشته استفاده نماییم.
وی با توجه به فراگیر بودن بیماری کرونا تاکید کرد: اپیدمی منحوس کرونا تمامی ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار داده است و وظیفه خطیر روابط عمومی ها و رسانه ها این است که در سطح جامعه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم را افزایش دهند، بنابراین از همه روابط عمومی ها درخواست داریم همانطور که تاکنون در کنار همکاران بهداشت و درمان بودند همچنان از تمامی ظرفیت‌های خود به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی موثر استفاده کنند تا شاهد کاهش ابتلا و مرگ‌و میر ناشی از کرونا در سطح استان باشیم.


( ۱ )

نظر شما :