خبر رسانی به موقع از ویژگی های بارز روابط عمومی

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۳ کد : ۱۷۳۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۳
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پوشش خبری مناسب، انتشار به موقع و به بهترین شکل یکی از ویژگی های ستودنی روابط عمومی است.
خبر رسانی به موقع از ویژگی های بارز روابط عمومی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: روابط عمومی با پوشش خبری مناسب انتشار به موقع و به بهترین شکل، در افزایش آگاهی های جمعی نقش مثمر ثمری ایفا کردند.
وی در ادامه ضمن تبریک این روز به فعالان روابط عمومی افزود: نمونه های متمایز و بارز روابط عمومی های بهداشت و درمان در سطح استان در کنار یکدیگر با برقراری پل ارتباطی میان مردم و مسئولین در به ثمر رسیدن اهداف بهداشت و درمان یاری گر ما بودند.
وی تاکید کرد: با استفاده از قلم توانمند و هنری اصحاب رسانه، روابط عمومی و صداوسیما توانستیم نکات بهداشتی را در پیگشیری از این بیماری منحوس و اطلاعات تکمیلی به روز و آموزش در این خصوص و دیگر موضوعات سلامت را به مخاطبان در اسرع وقت منتقل سازیم.
دکتر علیمحمدی ضمن اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه های هدف طبق برنامه واکسیناسیون ملی در حال انجام است گفت: از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک و روابط عمومی فرمانداری و ... کمال تقدیر و تشکر را دارم که با اطلاع رسانی به موقع در این خصوص امر واکسیناسیون را برای همکاران تسهیل نمودند و می توانیم با تکیه بر پتانسیل های روابط عمومی با باورهای غلط و اخبار کذب که در فضای مجازی میان عامه در حال گسترش است، برخورد کنیم.


نظر شما :