روابط عمومی آمیخته با ذوق و هنر اخلاقی و احساسی است

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰ کد : ۱۷۳۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روابط عمومی و ارتباطات یک علم نبوده بلکه یک مجموعه حوزه علمی آمیخته با ذوق و هنر اخلاقی و احساسی است.
روابط عمومی آمیخته با ذوق و هنر اخلاقی و احساسی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده بیان کرد: حوزه روابط عمومی و ارتباطات با توجه به گستردگی فراوانی که دارد یک مجموعه حوزه علمی است که اخبار و اطلاعات فرستندگان پیام(‌مسئولین دانشگاه و مراکز بهداشتی و درمانی) با ذوق هنری اخلاقی و احساسی آمیخته و به گیرندگان پیام منتقل کرده و باعث ارتقا آگاهی های اقشار مختلف جامعه می شوند.
وی تاکید کرد: در واقع روابط عمومی با هنر بالا و والای خویش مفاهیم و اطلاعات سلامت و مطالبات را به مردم ارسال نموده و باعث می شوند که مفاهیم و پیام ها به درستی و در زمان مناسب انتشار یابند.
وی تصریح کرد: موفقیت هایی که در مهار و کنترل اپیدمی منحوس کرونا در بخش های دولتی و خصوصی به دست آمده سهم عظیمی از آن را روابط عمومی مراکز ادا کرده اند.
وی در ادامه ضمن اشاره به هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: با توجه به شرایط کرونا و پدیدار شدن سوش های جدید بیماری روابط عمومی می تواند در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی با انتشار اخبار بتواند سهم خود را در آگاهی های این قشر عزیز نیز ادا نماید.


( ۱ )

نظر شما :