پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۷۳۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی ها را به ستون فقرات برای همه ارکان تصمیم گیری و مدیریتی دانست و گفت: روابط عمومی ها قلب تپنده ادارات هستند که در علوم پزشکی بعد از شیوع کرونا، این قلب تپنده با قدرت و  نظم خاصی اخبار مربوطه را به درستی  پمپاژ کرد.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتمین ورق از کتاب اردیبهشت ماه، تفسیر هنر هشتم و ترجمه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به قلم در می آورد؛ قلب تپنده دهکده جهانی تداعی گر جریان یافتن صنعت ارتباطات در رگ های زندگانی می باشد و در این میان روابط عمومی تبلور نبض صنعت ارتباطات در این عروق است.

در طالع و اقبال همایون عصر ارتباطات و پیشتازی آن، نقش طایر تیزبال روابط عمومی نگارگری شده است و هر آینه شاهین تیز پرواز روابط عمومی بر فراز سپهر کامروایی اطلاع رسانی هر سازمان، اداره، دانشگاه، دانشکده، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و ... به پرواز در آمده  و در حکم یک خط مشی رسالت آگاه سازی و اطلاع رسانی را به شایستگی و بایستگی هر چه تمام تر به منصه ظهور می رساند.

در عصر ارتباطات، روابط عمومی ها در حکم ستون برای سرا و کاشانه تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک و برنامه ریزی های نافع و منیع یک ارگان بوده و به عنوان گوهر در صدف فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی با منویاتی چون مدیریت افکار و فرهنگ سازی می درخشد که این امر در خصوص ممارسات بی شائبه روابط عمومی های شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک و... در عرصه سازمان دهی افکار عمومی، اطلاع رسانی های بی کم و کاست در خصوص آمار روزانه مبتلایان و در روز های جاری روند واکسیناسیون عمومی و... در پاندمی بغرنج و پیچیده ویروس کرونا، ستودنی می باشد.

اما در مطلع و قاموس کنترل بیماری کرونا در پیک های گذشته استان و اشاعه فرهنگ پیشگیری از بیماری کرونا در پرتو رعایت پروتکل های بهداشتی نام روابط عمومی های شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک و ... به تحریر در آورده شده است از همین رو در سایه اتکال به هوشیاری و تامینات متنابه این نهادها در اطلاع رسانی به آحاد جامعه روند نزولی را در پیک های توان سوز و صبر سوز ویروس کرونا شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز تبلور پیوند و وفاق مسئولین و مردم، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، را خدمت مدیر و کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ستاد، روابط عمومی های شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان و رابطین که در این عرصه مشغول فعالیت هستند؛ به رسم ادب و به شکرانه‌ توفیق، همت وثیق، اهتمام مستمر و قدوم استوار این حضرات، در پرتو الطاف و رحمات بارگاه افلاکی حضرت وَلِىَّ الْحَسَناتِ مزید توفیقات، آسایش، آرامش و سلامتی را برای تمامی این عزیزان خواهانم.


( ۱ )

نظر شما :