تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی از همکاران برای ارتقاء جایگاه دانشگاه

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۷۳۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از کلیه همکاران و پرسنلی که باعث ارتقاء رتبه ۳ پله ای در کشور و کسب عنوان نخست در قطب ششم و رتبه دوازدهم کشوری بین دانشگاه های علوم پزشکی شدند، تشکر کرد.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی از همکاران برای ارتقاء جایگاه دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به این شرح است:

به نام خداوند متعال

حرم صمدانی حضرت مُنَوِّلُ و مُذَلِّلُ را حمد و ثنای برای آنکه امروز بر خود می بالیم و مفتخریم که بر بلندای رفیع آسمان مزید توفیقات و ارتقا ایستاده ایم؛ قطعاً از برای گشودن درهای فیروزمندی و چیرگی بر کاستی ها و زبونی ها و گام برداشتن در مسیر نصب العیون هیچ میانبری وجود نخواهد داشت و نیل به آماج و آرمان ها جز با مجاهدت و مساعی کلان و شایگان میسر نخواهد بود.

در مالکیت طارم، دو بال دانش و انگیزه اسباب و دستاویز های نافذ و نافعی در راستای نیل به آرمان های والای موفقیت هستند؛ اساتید و جوانان و نخبگان برجسته دانشگاه علوم پزشکی سرآمد تحقق بخشی به سخن گوهر بار مولای متقیان *«عَلَیْکُمْ بِالْجِدِّ وَ الِاجْتِهَادِ وَ التَّأَهُّبِ وَ الِاسْتِعْدَاد »* بوده و خواهند بود و هر آینه با خودباوری و جدیت استعاره پویندگی و پیشرفت را معنا می کنند.

ارتقا رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک به *رتبه دوازده کشوری و رتبه ی نخست قطب ششم* ، نوید فتح قله های موفقیت بالاخص نیل به دانشگاهی با سطح یک، در ایام آتی را بیش از پیش به منصه ظهور می رساند اما در این میان *کسب رتبه نهم کشوری دانشکده دندانپزشکی* به سان آفتاب سپهر کام یابی های شامخ دانشگاه علوم پزشکی اراک می درخشد؛ امیدوار هستیم که سایر دانشکده های دانشگاه از جمله دانشگاه پیراپزشکی، توانبخشی و... با استعانت از تعالیم ائمه اطهار و اراده ای راسخ و اهتمامی مستمر و قدومی استوار در راستای منویات رفیع دانشگاه بیش از پیش کوشیده و در برابر قیود و تنگناها زانو نزنند.

اینجانب در کمال احترام و به رسم ادب و با قلبی آکنده از آرزومندی و اشتیاق از اهتمام و تکاپو جزیل و متعالی اساتید، دانشجویان، نخبگان و پژوهشگران و... دانشگاه علوم پزشکی اراک بالاخص *ریاست محترم دانشکده دندانپزشکی جناب آقای دکتر احسان مومنی* تقدیر و تشکر نموده و در سایه اتکال به الطاف حضرت ایزد منان و حضرت ولی عصر (عج) مزید توفیقات، صحت، سلامتی، شادکامی، بهورزی و جاری شدن چشمه مهر ایزدی بر فراز زندگی را برای تمامی این سروران ارجمند مسألت می نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :