روابط عمومی تمام قد برای نشان دادن زحمات مدافعان سلامت ایستاده و تلاش می کند

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳ کد : ۱۷۳۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۳
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
روابط عمومی تمام قد برای نشان دادن زحمات مدافعان سلامت ایستاده و تلاش می کند

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی در این متن آورده است: همکاران روابط عمومی در ستاد دانشگاه، شبکه ها و کلیه مراکز درمانی تمام قد و با تمام توان در جهت پوشش و انعکاس زحمات و از خود گذشتگی های مدافعان سلامت در روزهای سخت کرونایی تلاش می کنند.

متن کامل این پیام به این شرح است:

به نام خدا

امروز بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه، روزی می باشد برای قدردانی از فعالیت ها و اقداماتی که همکاران حوزه روابط عمومی انجام می دهند.

ولی امسال روز روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اراک رنگ و بوی دیگری دارد، با شروع بیماری کرونا در کشور تمامی مدافعین سلامت، پرستاران، پزشکان، کارشناسان بهداشت و تمامی زحمتکشان عرصه سلامت، دست همت و یاری به یکدیگر دادند تا شکست ویروس کرونا را به چشم ببینند و در این زمان در پشت سنگرهای نبرد با این ویروس کسانی حضور داشتند که هرگز دیده نشدند، اما رسالتشان نشان دادن ایثار و جانفشانی های مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی استان بود.

زحمات شما مسئولین روابط عمومی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اراک که در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و شبکه های بهداشت در این روزهای پرکار کرونایی بر کسی پوشیده نیست و نخواهد ماند و بی شک این زحمات و هنرمندی شماست که اکنون در وضعیت پایدار و خوبی نسبت به شیوع کرونا در کشور برخوردار هستیم.

بی شک وظیفه بسیار بزرگی را بر عهده شما خواهد بود تا بتوانید با هنر خود توطئه های دشمنان را که سعی در ایجاد ناامیدی در بین مردم را دارند خنثی نموده و تلاش ها و اقداماتی که در حوزه سلامت در استان مرکزی در حال انجام است را صریح و شفاف در جامعه منعکس نمایند.

قدردان زحمات شما هستیم و امید آن را داریم که با تلاش تمامی مسئولین کشوری و استان عزیزمان هر چه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کووید 19 باشیم تا مردم این سرزمین بتوانند بدون دغدغه ای مانند روزهای قبل از کرونا به زندگی عادی خود ادامه دهند و از خدای متعال آرامش همراه با سعادت را برایتان آرزومند هستم.


( ۱ )

نظر شما :