تشکر متولی سلامت استان مرکزی از دانشگاه امیرکبیر

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۳ کد : ۱۷۳۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مجموعه و مدیریت دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک برای در اختیار قرار دادن فضای این مجموعه برای انجام واکسیناسیون خودرویی تشکر کرد.
تشکر متولی سلامت استان مرکزی از دانشگاه امیرکبیر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون گروه های سنی 75 ساله ها و بالاتر و اینکه برخی از این هموطنان مشکلاتی در تحرک و جابجایی داشتند، با همکاری و هماهنگی مسئولان مکانی مناسب برای تزریق واکسن بدون نیاز به مراجعه حضوری به مکانی سربسته و واکسینه شدن افراد سالمند در خودرو بدون نیاز به پیاده شدن، فراهم و از تاریخ 27 اردیبهشت ماه، آغاز به کار کرد.

وی افزود: به همین منظور دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک به دلیل دارا بودن زیر ساخت های لازم و فضای اصولی و مناسب برای انجام این کار، اعلام آمادگی کرد و کمک زیادی در تسریع فرایند تزریق این گروه های سنی نمود.

وی تاکید کرد: به همین منظور از دکتر مهرداد احمدی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر، به خاطر در اختیار قراردادن این فضا به دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت برای انجام این واکسیناسیون که باعث سرعت بخشیدن در روند تزریق واکسن و جلوگیری از ازدحام جمعیت که یکی از اصلی ترین دلایل گسترش این ویروس است و برای افراد به خصوص سالمندان بسیار خطرناک می باشد، تقدیر و تشکر می نمایم.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: از ادارات و سایر دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی که زیرساخت های مورد نیاز انجام این امر را دارند، تقاضا داریم در این زمینه به کمک مجموعه بهداشت و درمان به خصوص در سایر شهرستان های استان بشتابند تا با کمترین مشکل و بیشترین سرعت کار واکسیناسیون گروه های اولویت بندی شده را در تمام نقاط استان به اتمام برسانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: امیدواریم واکسیناسیون گروه های سنی 75 سال به بالا تا اواخر هفته جاری به پایان برسد تا بتوانیم واکسینه کردن گروه سنی 70 ساله ها را از هفته آینده آغاز کنیم.


( ۲ )

نظر شما :