ملاقات مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰ کد : ۱۷۳۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برگزاری چند وقت یکبار ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند.
ملاقات مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: در این ملاقات ها و جلساتی که سعی شده به طور میانگین و منظم برگزار شود، مسائل و مشکلات مراجعین از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: مردم و مراجعین و حتی همکاران اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی بر طرف می گردد و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه ضمن اشاره به اینکه ملاقات مردم این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا از این راه موانع پیش روی خود را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای مدیریت حوزه سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

دکتر جمالیان در پایان یادآور شد: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی است و به خاطر اهمیت این موضوع، به معاونین و مدیران ستادی و شبکه های و مراکز درمانی هم توصیه شده است.

گفتنی است در این دیدارها که به ‌صورت جداگانه و رودررو برگزار شد، هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و رییس دانشگاه نیز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.


( ۱ )

نظر شما :