مصاحبه عملی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اورژانس انجام شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸ کد : ۱۷۳۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶۴
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی، مصاحبه عملی و تست های مربوطه گرفته شد.
مصاحبه عملی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اورژانس انجام شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر طیبه رضایی عارف بیان کرد: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اراک در تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال گذشته توسط سازمان سنجش برگزار و نفرات پذیرفته شده اعلام شدند.

وی افزود: سه برابر ظرفیت در رشته‌ شغلی فوریت های پزشکی در دو سطح کاردان و کارشناس جهت بکارگیری در پایگاه های استان و بیمارستان ها در این آزمون پذیرفته شده و به مرحله عملی راه یافتند.

وی تاکید: مصاحبه عملی ۱۲۰ نفر از پذیرفته شدگان اولیه در سه روز کاری از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز در نوبت‌های صبح و عصر آغاز شده و تاکنون مصاحبه سه گروه از شش گروه اعلامی، انجام شده و مصاحبه گروه های باقی مانده، تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به اینکه این آزمون برای جبران کمبود نیرو در این حوزه انجام گرفته و امیدواریم با تزریق نیروهای تازه نفس، جان تازه ای در کالبد اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی دمیده شود، گفت: فوریت های پزشکی یکی از شاخه های پیراپزشکی است و داشتن سلامتی کامل جسمانی و عدم ابتلا به بیماری‌های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشارخون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری‌های پیشرفته قلبی و نداشتن صرع و هیچگونه عوارض روانی، نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلت بخصوص اندام‌ها و عدم استفاده از اندام‌های مصنوعی، عدم اعتیاد به سیگار و سایر مواد مخدر یا دارو‌های روانگردان، داشتن قدرت تکلم طبیعی (نداشتن لکنت زبان)، داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل، از شرایط و ضوابط مصاحبه داوطلبان رشته فوریت های پزشکی است.

دکتر رضایی عارف در پایان با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان قطعی بعد از اعلام اسامی توسط سازمان سنجش، شروع به کار خواهند کرد، یادآور شد: مراحل آزمون با حضور تیم تخصصی ورزش و فوریت‌های پزشکی، عوامل نظارتی و نماینده سازمان مدیریت و برنامه استان مرکزی انجام می پذیرد.


( ۱ )

نظر شما :