روند رو به جلوی پیشرفت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۷۴۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که این روزها به طور مستمر از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بازدید می کند، از روند ساخت و تکمیل این پروژه ابراز رضایت کرد.
روند رو به جلوی پیشرفت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: دسترسی به ساختمان با راه اندازی ۴ الی ۵ روزه آسانسور با حدود ۹۸ کارگر سرعت گرفته که مشغول به کارهای ابنیه هستند.

وی افزود: حدود ۴۷ پرسنل ثابت نیز مشغول به فعالیت هستند که انشاالله با راه اندازی آسانسور دوم توقع ما این است که حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ کارگر در قسمت های مختلف این پروژه مشغول به فعالیت شوند.

وی تاکید کرد: شورای ترافیک استان لیست یک سری زیرساخت ها را مصوب نموده که پیمانکار موظف به تهیه آنها بوده و تا آخر هفته با پیگیری های صورت گرفته، باید هر چه زودتر این وسایل ایمنی تهیه شود.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولین استانی با تمام قوا در حال کمک هستند تا هر چه زودتر پروژه پیشرفت و به بهره برداری برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: پروژه جدید الاحداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یک مطالبه و نیاز جدی استان مرکزی بوده که در حال حاضر تمامی پتانسیل ها و توانایی ها بر روی پیشرفت بیشتر این پروژه متمرکز شده است.


نظر شما :