دو روز فرصت برای واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۷۴۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۴
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مورخ بیست و نهم و سی ام اردیبهشت ماه دو روز برای افراد بالای ۷۵ سال که واکسینه نشده اند در نظر گرفته شده است.
دو روز فرصت برای واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی، تاکید کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان سالمند کشور می باشد و سلامتی افراد سالمند با توجه به ضعیف بودن سیستم ایمنی آنها برای ما در اولویت است مورخ بیست و نهم و سی ام اردیبهشت ماه برای افراد بالای ۷۵ سال که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن خود نشده اند، تعیین شده است.
وی در ادامه بیان کرد: گروه سنی بالای ۷۵ سال با در دست داشتن کارت ملی می‌توانند به یکی از سه مرکز تعیین شده سالن ورزشی شهید ساکی واقع در ساختمان معاونت بهداشت در خیابان دانشگاه، بلوار کشاورز، سالن یادگار امام واقع در کوی رضوی و سایت واکسیناسیون خودرویی در دانشگاه امیرکبیر اراک، جهت واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: از هر فرصتی برای تکمیل کردن واکسیناسیون گروه های هدف علی الخصوص سالمندان عزیز استفاده می کنیم چرا که ایمان داریم حفظ سلامتی سالمندان حائز اهمیت است و از اوایل هفته آینده واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال انجام خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :