نگاه ریز بینانه دیوان محاسبات به پروژه بیمارستان ولی عصر

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۱ کد : ۱۷۴۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۸
مدیرکل دیوان محاسبات استان مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، گفت: بیشتر از گذشته و با نگاه عملیاتی، ویژه و مستقیم تر پیگیر مطالبات مردمی هستیم.
نگاه ریز بینانه دیوان محاسبات به پروژه بیمارستان ولی عصر

به گزارش وب دا مرکزی، خلیلی گفت: یکی از رویکردهایی دیوان این است که با نگاه ویژه تر بحث حقوق دولتی و عمومی را دنبال سازیم.
وی افزود: یکی از شعارهای سال ۹۹ دیوان محاسبات کشور، مردم پایه بودن و محوریت بر اساس نیازهای مردم در دیوان محاسبات است چرا که مردم به نوعی در سرنوشت خودشان دخیل هستند و نیاز است که به مطالبه گری ملت پاسخ داده شود.
وی تاکید کرد: نیاز است که هماهنگی و تعاملات با دستگاه های ذی ربط و ذینفع بیشتر و بیشتر به منظور رفع چالش های پیش بینی شده در پروژه وجود داشته باشد بدین منظور نیاز است که به صورت منظم و مستمر جلساتی به منظور بررسی و همفکری تشکیل گردد.
خلیلی در ادامه یادآور شد: سابقا به منظور ارتباط دو طرفه میان دستگاه‌ها نامه نگاری هایی انجام می‌گرفت که موجب وقفه زمانی و هدر رفت زمان موجب عدم بهره‌برداری به موقع و تحمیل هزینه‌های مضاعف بر بیت المال می گردید.
مدیرکل دیوان محاسبات استان مرکزی گفت: نیاز است که به صورت چند وجهی در یک زمان برای ارتباطات سازنده میان دستگاه های مربوطه بررسی های ویژه تری صورت بگیرد چرا که اگر این اتفاقات سال های قبل پررنگ تر رخ داده بود، چه‌بسا شاهده بهره برداری این پروژه بودیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات به هر نحوی تمام تلاش و توانایی خود را در راستای صیانت از بیت المال به منظور تکمیل این پروژه به کار می‌گیرد که نفع آن هر چه زودتر به مردم برسد اگر این پروژه بیشتر ادامه پیدا کند و تکمیل آن به دراز مدت بیانجامد، یقیناً ضرر آن متوجه بیت المال و دلسردی مردم نسبت به مطالبات می شود خدا را شاکریم که دانشگاه به صورت جدی پیگیر این کار است و توقع داریم که همکاری و پیگیری هرچه بیشتر و بیشتر صورت بگیرد.


( ۲ )

نظر شما :