شهرداری مهمترین دستگاه کمک کننده در زمینه کرونا به مجموعه بهداشت و درمان است

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۵ کد : ۱۷۴۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرداری ها به علت ارتباط تنگاتنگی که با امور روزمره مردم و سایر دستگاه ها و البته با زیرساخت های مناسبی که دارند، می توانند بیشتر کمک ها را به مجموعه بهداشت و درمان برسانند.
شهرداری مهمترین دستگاه کمک کننده در زمینه کرونا به مجموعه بهداشت و درمان است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان از شهرداری اراک بابت اختصاص سوله خود به عنوان چهارمین مرکز واکسیناسیون مرکز استان، تشکر کرد و افزود: شهرداری اراک از ابتدای پاندمی منحوس ویروس کرونا حمایت و همراهی های ارزنده خویش را در امر خطیر و حیاتی محارست از کرانه سلامت مردم دریغ ننموده و در این راه لحظه ای درنگ نکرده است.

وی بیان کرد: اکنون نیز با آماده سازی پایگاه مدیریت بحران منطقه ۵ شهرداری اراک در امر واکسیناسیون عمومی برگ زرینی دیگر از منویات رفیع و رشادت های منیع خود را به منصه ظهور رساند.

وی تاکید کرد: ضمن تشکر مجدد از مهندس علیرضا بیاتیان شهردار اراک، به خاطر در اختیار قرار دادن این پایگاه که فضای بسیار مناسبی بررای تزریق واکسن به دور از هرگونه تجمعی دارد از ادارات و سایر دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی خواست در صورت داشتن شرایط و زیرساخت های مناسب، دانشگاه علوم پزشکی را در انجام هر چه بهتر و سریعتر واکسیناسیون یاری نمایند.

دکتر جمالیان در ادامه ابراز امیدواری کرد: با مزید توفیقات و همدلی و همکاری با شهرداری و سایر ارگان های استان بتوانیم بیش از پیش با گام هایی استوار بویژه در بحران کنونی به سمت سلامت آحاد جامعه حرکت کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: همگام با تمامی دستگاه‌های اجرایی، بسیج منابع، امکانات و تجهیزات شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در اولویت مدیریت شهری و روستایی است و امیدواریم تا ریشه کنی کامل این بیماری همچنان تداوم داشته باشد.


نظر شما :