شبکه جامع خدمات بیماران خاص استان مرکزی آغاز به کار کرد

۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۷۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۷۵
مدیر اداره نظارت و صدور پروانه ها دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شبکه جامع خدمات بیماران خاص استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در این استان آغاز به کار کرد.
شبکه جامع خدمات بیماران خاص استان مرکزی آغاز به کار کرد

به گزارش وب دا مرکزی، باسم خوش پی در حاشیه بهره برداری از شبکه جامع خدمات بیماران خاص استان مرکزی، افزود: این مرکز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف بهبود کیفیت زندگی بیماران خاص، ارائه مراقبت جامع و چند وجهی به این بیماران در زمینه ارائه دارو، معاینات بالینی، توانبخشی، فیزیوتراپی و دندانپزشکی در این استان راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: در این آیین به صورت نمادین بهره برداری از 13 مرکز آغاز شد.

مدیر اداره نظارت و صدور پروانه ها دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: 83 مرکز شبکه جامع خدمات بیماران خاص از امروز فعالیت خود را در 59 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور آغاز کردند.

وی بیان کرد: با بهره برداری از شبکه مراکز جامع بیماران خاص تمامی خدمات تشخیصی، درمانی و ارائه دارو مورد نیاز این بیماران برای جلوگیری از حضور واسطه ها و سوء استفاده از وضعیت آنان به صورت متمرکز توسط این مراکز ارائه می شود.

خوش پی ادامه داد: با ایجاد شبکه مراکز جامع بیماران خاص تمامی خدمات مورد نیاز این بیماران به صورت جامع و در برخی شهرستان های کوچک از جمله اراک این خدمات به صورت شبکه ای به آنان ارائه می شود.

مدیر اداره نظارت و صدور پروانه ها دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: در سامانه شبکه ای برای تسهیل در ارائه خدمات به بیماران خاص چند بیمارستان انتخاب و هر کدام در یک حوزه خاص خدمات مورد نیاز این بیماران به آنان ارائه می دهند.

کلید واژه ها: شبکه جامع خدمات بیماران خاص استان مرکزی


( ۱۰ )

نظر شما :