رشد قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی اراک در برنامه عملیاتی

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۷ کد : ۱۷۴۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برنامه ریزی ها و تلاش ها نتیجه داد و خدا را شاکریم دانشگاه علوم پزشکی در آخرین پایش برنامه عملیاتی، رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
رشد قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی اراک در برنامه عملیاتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: برنامه عملیاتی مشترک در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سال ۹۹ شامل ۱۵۷۱ فعالیت برای دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده که در اجرای این برنامه عملیاتی ۱۸ واحد در سطح دانشگاه فعالیت داشتند.

وی افزود: با تلاش و همکاری تمامی واحدها نمره کسب شده و ارزیابی انطباق در خود اظهاری برنامه ۹۹/۶۴ درصد از کل برنامه و نمره کسب شده و ارزیابی انطباق توسط وزارت متبوع ۹۷/۲۹ درصد می باشد.

وی تاکید کرد: در سال ۹۹، با کسب نمره ۹۷/۲۹ رشد دانشگاه علوم پزشکی اراک به میزان ۷/۲ درصد بوده که این اتفاق تنها در سایه همدلی و همکاری و مساعدت تمامی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی اراک رخ داده است.

دکتر جمالیان در پایان گفت: نیاز است که با اتحاد و وحدت بیشتر از گذشته، تمامی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی اراک در کنار یکدیگر برای سربلندی دانشگاه و رشد بیشتر تلاش کنند و نام دانشگاه علوم پزشکی اراک در تمامی عرصه ها زبانزد خاص و عام شود.


نظر شما :