اراک/ کمک پر مهر خیرین پایتخت گل به حوزه سلامت

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹ کد : ۱۷۶۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۹
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: خیرین این شهرستان همواره بازوی کمکی مجموعه بهداشت و درمان بوده و هستند.
اراک/ کمک پر مهر خیرین پایتخت گل به حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی بیان کرد: بسیاری از چالش های بهداشتی و درمانی شهرستان محلات با دستان پر مهر خیرین رفع شده است و هر جا که به مدد نیاز داشته ایم خیرین پای ثابت بوده اند.

وی افزود: در پیک چهارم کرونا، متاسفانه با توجه به آمار بالای بیماران بستری و قرنطینه در منزل، دچار کمبود اکسیژن شدیدی شدیم که توسط خیرین تعدادی کپسول اکسیژن خریداری شد که کمک شایانی به ما نمود، همچنین در پیک چهارم به قدری کمبود اکسیژن محسوس بود که با همکاری دانشگاه یک کپسول اکسیژن دیگر خریداری گردید.

وی تاکید کرد: همچنین پالت هایی تهیه کردیم که به صورت شبکه ای، در موارد اضطراری کپسول های اکسیژن را وارد شبکه می سازد.

دکتر قلیچ خانی در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف خیرین سلامت محلات، در حال ساخت یک واحد icu دیگر در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات هستیم که ۳۰ الی ۴۰ درصد پروژه پیشرفت کرده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و همکاری مردم و پرسنل سلامت روند کاهشی بیماران کرونایی در شهرستان حاکم شده و در حال حاضر ۱۴ بیمار کرونایی بستری هستند که از این میان ۳ بیمار در icu تحت نظر قرار دارند.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه تعداد پذیرش و ویزیت های روزانه بیماران کرونایی به ۵ بیمار و کمتر کاهش پیدا کرده است، گفت: واکسیناسیون در شهرستان محلات، مطابق سایر نقاط به صورت منظم و منسجم در حال انجام است و بیش از ۵۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در این شهرستان(با تمایل خودشان) و همچنین یک هفته واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال شروع شده که بیش از ۶۰ درصد افراد این گروه نیز واکسینه شده اند.


نظر شما :