اگر خیرین حوزه سلامت نبودند با مشکل مواجه می شدیم

۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۶:۵۶ کد : ۱۷۶۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۷
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: با کمک های پیوسته خیرین می توانیم در حوزه بهداشت و درمان حرفی برای گفتن داشته باشیم.
اگر خیرین حوزه سلامت نبودند با مشکل مواجه می شدیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی بیان کرد: خیرین شهرستان فراهان همیشه به عنوان یکی از بازوان کمکی و مهم ما پای میدان بوده و در پیک چهارم کرونا نیز اگر کمک های خیرین نبود عملاً بیمارستان ما به معنای واقعی وجود نداشت، در تامین کپسول های اکسیژن ماسک و ملزومات حفاظت فردی، مواد ضدعفونی کننده، تهیه مانومتر اکسیژن و....خیرین کمک های شایانی به ما نموده اند.
وی ضمن تشکر از خیرین سلامت گفت: قرار است با قول و مساعدت خیرین حوزه سلامت تکمیل بخش icu بیمارستان نیز صورت بگیرد و همچنین قول ساخت انبار دارویی به مساحت ۱۰۰ متر نیز از طرف خیرین داده شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان فراهان در وضعیت زرد قرار دارد، تاکید کرد: خدا را شاکریم آمار بیماران سرپایی و بستری کاهش قابل توجهی داشته و در حال حاضر، ۹ بیمار در بیمارستان تحت مراقبت های درمانی قرار دارند.
دکتر حجتی یادآور شد: در اوج پیک چهارم روزانه نود تست کرونا انجام می گرفت که در حال حاضر روزانه حدود ۳۰ تست (۱۵Rapid+۱۵Pcr) انجام می‌شود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان در پایان گفت: واکسیناسیون در این شهرستان مطابق دستورالعمل ملی در حال انجام است و بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال در این شهرستان واکسینه شده اند.


نظر شما :