زمان ثبت نام هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی یک روز تمدید شد

۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۱۰ کد : ۱۷۶۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امروز پنجشنبه آخرین مهلت ثبت نام برای علاقه مندان به شرکت در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی بود که با تمدید یکروزه آن، فردا جمعه مورخ ۷ خرداد ماه آخرین روز ثبت نام اعلام شده است.
زمان ثبت نام هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی یک روز تمدید شد

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی بیان کرد: این انتخابات در روز جمعه مورخ ۲۵ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، لذا به همین منظور از کلیه متقاضیانی که قصد شرکت در این انتخابات را دارند، می خواهیم از تاریخ ۳۰ اردیبهشت لغایت ۷ خرداد با در دست داشتن مدارک لازم به هیات های اجرایی انتخابات شهرستان های محل سکونت خود در هیات مدیره شهرستان های واجد شرایط، ثبت نام کنند.
وی افزود: کلیه کادر پزشکی که مشمول ماده ۴ قانون سازمان نظام پزشکی می شوند می توانند در این دوره از انتخابات شرکت نمایند.
وی تاکید کرد: شرایط انتخاب شوندگان هیات مدیره نظام پزشکی به استناد ماده ۲۳ قانون سازمان نظام پزشکی است که دارای ۶ عنوان که مهمترین آنها از جمله تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن فساد اخلاقی و مالی، داشتن حسن شهرت اجتماعی و شغلی در عمل به اجرای اصول پزشکی و رعایت اخلاق و شئون پزشکی، داشتن حسن شهرت در تعهد عملی به احکام دین مبین اسلام و وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن حداقل سه سال سابقه عضویت در سازمان نظام پزشکی و همچنین عدم عضویت در هیات های نظارت و اجرایی است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، فتوکپی شناسنامه(تمام صفحات دو نسخه)، تصویر کارت ملی، ۶ قطعه عکس سه در چهار، تصویر کارت عضویت معتبر در سازمان نظام پزشکی که برابر اصل شده باشد، تکمیل پرسشنامه داوطلبی عضویت هیات مدیره سازمان نظام پزشکی و همچنین تاییدیه سه سال سابقه عضویت در سازمان نظام پزشکی را از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبین در هیات مدیره ها دانست.
قربانی در پایان تاکید کرد: واجدین شرایط می توانند در یکی از سه شهرستان اراک، شازند و دلیجان مراجعه و ثبت نام خود را برای روز انتخابات تکمیل نمایند.
گفتنی است متقاضیان می توانند برای ثبت نام در اراک به آدرس خیابان شهید شیرودی، کوی علم الهدی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک(جنب بیمارستان امیرکبیر)، طبقه چهارم معاونت درمان و متقاضیان شرکت در شهرستان های شازند و دلیجان نیز به شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های مذکور مراجعه و مدارک خود را ارائه نمایند.


نظر شما :