ضرب و شتم پرستاران، تکرار این تراژدی غم بار اینبار در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۱۷۶۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۴
تراژدی غمناک ضرب و شتم پرستاران، اینبار در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک در تاریخ پنجم خرداد ماه تکرار شد تا بیش از پیش مظلومیت این قشر بر همگان ثابت شود.
ضرب و شتم پرستاران، تکرار این تراژدی غم بار اینبار در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، این اتفاق تاسف بار در تاریخ پنجم خرداد ماه جاری در بخش جراحی مغز و اعصاب رخ داد و خاطر پرستاران و کادر پزشکی این مرکز درمانی و سایر بیمارستان ها را آزرده نمود.

در این اتفاق همراهان بیماری به پرستاران بخش جراحی مغز و اعصاب حمله ور شدن و ضمن‌ بی احترامی به مدافعان سلامت این روزهای نفس گیر به آنها حمله ور شدند.

پس از تجمع همراهان دیگر بیماران و سایر کادر درمان و واحد حراست، این قضیه ختم شد، اما نکته ای که قابل تامل است، بی احترامی به این قشر که این روزها به شدت نیاز به احترام و تکریم و قدردانی دارند، می باشد.

با توجه به تکرار این اتفاقات در اقصی نقاط کشور، مطمعنا این آخرین اتفاق تلخ نخواهد بود، اما....

اینگونه رفتارهای خشونت آمیز به هیچ وجه در شأن مردم و کادر درمانی نیست و مطمعنا با کمی تعمل و تفکر و البته صبر قابل جلوگیری است.

یقینا اینگونه برخوردها پاسخ مناسبی از سوی مردم به پرستاران نیست، پرستارانی که این روزها از جان و خانواده خود گذشته اند تا سلامتی را همراه با عشق به مردمی هدیه بدهند که گاها این گونه آنان را مورد بی مهری قرار می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن دلجویی از این همکاران و ابراز تأسف به خاطر وقوع این اتفاق تلخ گفت: این حادثه قطعا آخرین مورد ضرب و شتم نیست، اما می‌توان جلوی تکرار دوباره آن را گرفت به شرطی که تدابیری اندیشیده شود.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: اگر حافظان سلامت این مرز و بوم که در سخت ترین لحظات زندگی همنوعان خود در کنارشان هستند، جلوی درد و رنج بیماران را نگیرند و مراقب سلامت جامعه نباشند، درد و بیماری همه جامعه که این روزها کرونا زیر پوست شهر جولان می دهد را فرا می گیرد.

به امید روزهایی که مردم قدردان واقعی مهر و‌ وفای عزیزانی باشند که معنی ایثار را این روزها به حقیقت به منصه ظهور رساندند.


( ۴ )

نظر شما :