اگر با شما تماس گرفته نشده به مراکز تزریق واکسن نروید!

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۸ کد : ۱۷۶۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۵
دانشگاه علوم پزشکی اراک در اطلاعیه ای از هم استانی های عزیز خواست تنها در صورت هماهنگی مراکز بهداشت و دادن نوبت به مراکز مشخص شده واکسن کرونا مرجعه کنند، در غیر اینصورت به شدت از رفتن به این مراکز پرهیز کنند.
اگر با شما تماس گرفته نشده به مراکز تزریق واکسن نروید!

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دریافت نوبت واکسن کرونا متولدین ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) کماکان مستلزم ثبت نام در سامانه و اخذ نوبت خواهد بود و همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت‌دهی خواهد بود و مراکز واکسیناسیون در سراسر کشور و همچنین استان مرکزی همچنان از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند، معذورند.

وی با اشاره به سامانه salamat.gov.ir  و لزوم ثبت نام گروه های هدف در این سایت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون گروه 65 سال به بالا آغاز نشده و تا پایان گروه های هدف قبلی باید در انتظار دریافت واکسن بمانند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: مراجعه سرخود به مراکز تزریق واکسن هم باعث ازدحام جمعیت که خود یکی از اصلی ترین دلایل انتقال ویروس است، می شود و هم در نظم مکان های واکسیناسیون و روند تزریق واکسن برای کسانیکه با آنها تماس گرفته شده و مراجعه کرده اند، خلل ایجاد می شود.

دکتر جمالیان تاکید کرد: گروه بعدی تزریق واکسن (65 سال به بالا) تا زمان تزریق نهایی و غربالگری گروه های قبل و تزریق دز دوم واکسن آنها، آغاز نخواهند شد.

وی در پایان از مردم خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم این موج را که از قله آن به سختی عبور کرده ایم، پشت سر بگذاریم.


( ۲ )

نظر شما :