خیرین ستون اصلی، بیمارستان آیت الله خوانساری

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۶ کد : ۱۷۶۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۸
رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک گفت: بسیاری از کارها و فازهای این بیمارستان با کمک و حمایت خیرین در حال انجام است.
خیرین ستون اصلی، بیمارستان آیت الله خوانساری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر آذین احمری بیان کرد: بیمارستان آیت الله خوانساری از آنجایی که به بیماران صعب العلاج رسیدگی می‌کند، همیشه مورد توجه مردم عزیز استان و خیرین گرامی بوده است و با کمک های بلاعوض و شایانی که خیرین به این مرکز درمانی از قدیم تاکنون داشته اند، سطح خدمات درمانی به حد مطلوب و بالاتر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های بلاعوض خیرین همیشه چاره ساز و یاریگر مرکز درمانی آیت الله خوانساری بوده است، افزود: گواه این قضیه رتبه اعتبار بخشی این بیمارستان بوده که در بین بیمارستان های استان بالاترین رتبه را کسب نموده و به عنوان یک مرکز درجه یک معرفی شده است.

وی تصریح کرد: این مهم محقق نمی شد مگر  با حضور مردم و خیرین عزیز در کنار تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اراک و بیمارستان آیت الله خوانساری که دست در دست هم توانستم این امر را محقق سازیم و بهترین خدمات درمانی را به بیماران مبتلا به عارضه های خونی و انواع سرطان ارائه دهیم.

دکتر احمری در ادامه خاطرنشان کرد:  در حال حاضر کمک های خیرین به بیمارستان در سه حوزه تعریف شده که تمام این حوزه ها مربوط به خدمات درمانی بوده و شامل کمک های مربوط به ساخت ساختمان و توسعه فضای فیزیکی بیمارستان، کمک های مرتبط با خرید دارو و تجهیزات، حوزه سوم نیز کمک های مالی و نقدی خیرین که به صورت مستقیم برای بیماران در نظر گرفته می شود.

رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک ضمن اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار آموزش عالی و به روز در ارائه خدمات با کیفیت پزشکی، افزود: با توجه به نقش آموزش و پژوهش در ارتقاء علمی پزشکان در نظر داریم، در صورت تمایل خیرین، در بحث آموزش نیروهای پزشکی و مرتبط با آن نیز با دستان پر مهر و کمک های همیشگی خود در این بخش یاری گر ما باشند.

وی یادآور شد: همچون خیرین مدرسه ساز که در حوزه آموزش نقش دارند، اگر این امر در بیمارستان خوانساری نیز محقق شود اقدام بسیار نیکو و پسندیده است و آموزش عالی تری صورت می گیرد و در آینده نیروهای توانمندتری را خواهیم داشت که بهترین خدمات رسانی را انجام می‌دهند.

دکتر احمری در پایان گفت: از مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری که همیشه در کنار تیم مدیریتی، بیمارستان و بیماران بوده و به عنوان یک ستون اصلی و مهم در جهت پیشبرد اهداف این مرکز گام به گام جلو آمدند و تمام تلاششان را برای بهترین خدمات رسانی به بیماران داشته اند، نهایت سپاسگزاری و کمال تقدیر و تشکر را دارم.


نظر شما :