تقدیر و تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی از زحمات همکاران پایش عملیاتی و تدارکات

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۷۷۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۳
دکتر سید محمد جمالیان به طور جداگانه از مهندس رضا ابراهیمی و محمد فاضلی با اهداء تقدیر نامه ای از زحمات و تلاش های مداوم آنها در دوران کرونایی تشکر کرد.
تقدیر و تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی از زحمات همکاران پایش عملیاتی و تدارکات

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیشرفت و تعالی دانشگاه، نیازمند رویکردی برنامه محور و عملیاتی در دستیابی به اهداف و آرمان های دانشگاه است، سیاستگذاری درست و داشتن برنامه راهبردی دقیق، لازمه رسیدن سازمان به اهداف چشم انداز خواهد بود.

وی افزود: موفقیت و پیشرفت چشمگیر در برنامه عملیاتی دانشگاه و تدوین خط مشی در تعیین نیازها و اولیت های دانشگاه قابل تقدیر است، به همین دلیل ضمن آرزوی تداوم فعالیت ها در راستای خلق برنامه مبتنی بر توسعه پایدار اقتصادی، موفقیت و سلامتی شما برادر ارجمند(جناب آقای رضا ابراهیمی) را خواستارم و امیدوارم همواره در انجام وظایف محموله بیش از پیش موفق بوده و در انعکاس دادن موفقیت ها و مسیر رو به رشد دانشگاه پیروز باشید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه از اداره تداراکات برای تلاش برای تهیه اقلام مورد نیاز مراکز درمانی در دوران کرونایی تشکر کرد و گفت: توفیق خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در راستای جلب رضایت پروردگار خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر مجدد از زحمات آقای محمد فاضلی به خاطر زحمات بی شائبه و موثری که در امر خدمت رسانی به مردم در تهیه اکسیژن برای بیماران مبتلا به کرونا متحمل شدند، از خداوند منان برای کلیه همکاران واحد تدارکات و همه پرسنل تا پایان این بیماری آرزوی صحت و سلامتی و موفقیت در انجام امور را دارم.


( ۲ )

نظر شما :